Skip to main content

Hi Forum! In de vernieuwde KPN-mail komen alle mails binnen in de spam box! Ook de vertrouwde afzenders. Er komt dus geen enkele mail meer in de inbox. Hoe kan ik dit verhelpen? Dank voor jullie hulp! Monique

Hoi @MoniqueMass, welkom op het forum! Dit klinkt alsof je een regel hebt ingesteld die alle mails naar de spam verplaatst. Om dit te controleren, ga naar Instellingen (⚙️)  > E-Mail > Filter Regels. Daar zie je dan alle actieve regels. Je kunt ze daar verwijderen, of bewerken als je een regel wel wilt behouden maar met een aangepast resultaat.


Hai Erik, Dank voor je snelle en duidelijke antwoord.  Er staan echter helemaal geen regels ingesteld. Nog steeds komt alle mail in spam binnen. Ik heb onder instellingen>mail alles nagelopen maar niets duidt erop dat er geblokkeerde ontvangers of regels ingesteld staan. Heb je nog een suggestie voor me hoe dit te verhelpen. Ik gebruik mijn account ook zakelijk dus is erg vervelend probleem. Dank alvast! Hartelijke groet Monique

 


Voor de zekerheid, Monique, je hebt dit in de webmail gecontroleerd? Gebruik je verder ook een mailprogramma, zo ja, welke?


Ha Erik, Ja het gebeurt juist in webmail. Op de vaste pc haal ik de (web)mail binnen via windows live mail en daar komt alles netjes binnen. Daarom snap ik het niet. De webmail gebruik ik op mobiel of laptop als ik onderweg ben dus is het erg vervelend at daar praktisch alles in de spam komt.  Hopelijk kun je me heklpen… Dank en hartelijke groet, Monique


Wil je eens een screenshot plaatsen van wat je ziet bij Instellingen (⚙️)  > E-Mail > Filter Regels? 


 


Heel bijzonder dit. En bij geblokkeerder afzenders is het ook leeg, @MoniqueMass? Zou je dan eens een screenshot kunnen sturen van jouw spambox, zodat ik een idee heb van de mails die daar terecht komen? Dan ga ik hier even verder navraag over doen. Je krijgt een privébericht van me met een e-mailadres. Daar mag je het screenshot heen sturen in verband met privacy.