Skip to main content

Hoi allemaal,

Al mijn inkomende berichten in KPN WEBMAIL komen automatisch in mijn prullenbak terecht.

Weet iemand hoe ik dit euvel kan herstellen.

Alvast bedankt,

D-box

 

Maak je in Webmail misschien gebruik van Filter regels, bijvoorbeeld om bepaalde binnenkomende mail automatisch naar een bepaalde map te verplaatsen? Zo ja, dan zit daar wellicht een fout in.

 


Hoi @RBxx 

Bedankt voor je antwoord.

Ik heb nooit van Filterregels gehoord, maar begrijp wel wat je bedoelt.

Filterregels heb ik nooit aangezet, het gaat om alle inkomende berichten.

Groetjes,

D-box


@D-box 

En toch zou ik even controleren of er niet één of meer regels zijn ingesteld in de webamil. Zo ja, dan heeft iemand jouw account gehackt en moet je ALLE wachtwoorden veranderen.


@Willy22@RBxx 

Ik heb geen regels ingesteld, maar het vreemde is dat mijn Webmail nu weer goed functioneert;

Misschien zit er een kaboutertje in mijn PC 😀

Maar nu zonder gekheid, hoe is dit mogelijk geweest?

In ieder geval bedankt voor jullie reacties en voor het meedenken.

Groetjes,

D-box

 


@Willy22

Misschien zit er een kaboutertje in mijn PC 😀

 

 

Dit is kabouter Tom. Tom is DE tuinkabouter. Vergis je niet, onder die muts zitten een paar scherpe ogen!

https://www.eenkleinewereld.nl/index.php?id_product=159&controller=product

 


@D-box

"Kaboutertje in mijn PC” ???? LOL !!!!! Of in de software van de KPN webmail, Kan ook.

Goed dat het nu weer werkt. Geen flauw idee waarom het nu wel weer werkt. Ook ik heb gemerkt dat de software van de KPN webmail “niet altijd goed werkt”. Het lijkt erop dat de software van de webmail af en toe (een beetje) “in de war is" en wat “moeite heeft” met de veranderingen die een gebruiker aanbrengt. En er zit - ten minste - (nog) één (storende) fout in die software.  Daarom gebruik ik de webmail ook weing.

In de afgelopen ca. 4 jaar heb ik al meer dan eens meegemaakt (hier op dit forum en in mijn kennissenkring) dat iemand's account was gehackt. Dan kan de hacker een heleboel schade aanrichten. En het veranderen van de berichtregels was dan nog één van de meest “onschuldige handelingen”.


Hoi @D-box! Fijn dat het probleem zichzelf heeft opgelost. Het klinkt alsof er even een foutje in de software zat. Gelukkig heeft deze fout zichzelf hersteld.