Skip to main content
Beantwoord

Alle verzonden mail van voor 10 juni 2024 is verdwenen in de Webmail

  • 27 July 2024
  • 26 reacties
  • 244 keer bekeken

Hallo, ik lees op dit forum dat mijn probleem al vaak voorgekomen is bij kpn. Alle verzonden mails vóór 10 juni 2024 zijn ineens verdwenen. Ik kon voorheen zelfs terugkijken tot 2019. En nu kan ik alleen de verzonden mails van 10 juni 2024 tot vandaag terugzien. Wanneer ik een nieuwe mail verzend komt die ook zichtbaar in de verzonden mails. Maar ik kan niet meer verder terugkijken. 
ik verwacht dat kpn dit probleem oplost aangezien ik veel belangrijke emailcorrespondentie heb. 
Ik lees ook dat dit mogelijk is hier op het forum. ik heb verschillende topics gelezen van andere gebruikers dat kpn de verzonden mails van jaren geleden tot aan nu gewoon weer teruggehaald heeft. Bij deze het verzoek aan kpn. 

@Nakpn 

Nog een laatste reactie:

Ik snap niet helemaal hoe de situatie bij jou is. Maar het is mooi dat je jouw “Verzonden Emails” weer terug hebt. Ik neem aan dat je daar met IMAP werkt.

Om te zien welk protocol je gebruikt op jouw telefoon(s)/laptop(s)/desktop(s) moet je kijken naar de “Eigenschappen” kijken van alle emailaccounts (telefoon, laptop, desktop, etc.) in de emailprogrammas van dat apparaat.  Bij een POP account staat bij de inkomende server (bijv.) “POP.kpnmail.nl” terwijl bij een emailaccount dat met IMAP werkt (bijv.) “IMAP.kpnmail.nl” staat.


Reageer