Skip to main content

alleen mijn berichten van “WISH” zijn niet zichtbaar op mijn mailaccount (WXS), heel vreemd want de berichten zijn wel zichtbaar op mijn android telefoon.
Wat heb ik verkeerd ingesteld?

L.S. 

Ik heb hetzelfde probleem, ik denk vanaf september/oktober 2022 en ontvang mijn e-mail in MS Office 2022 Outlook, via een KPN mailserver. Alle instellingen nagezien inclusief firewalls/malware-instellingen van diverse Antivirus apps. Mobiel ontvang ik wel correct (Gmail) en als ik deze door stuur naar mijn PC is de inhoud wel zichtbaar in Outlook. Misschien is de mailindeling bij “Wish” niet correct.😕


dan is het een probleem van WISH. zal het daar eens proberen kijken of zij iets kunnen oplossen. dank voor je reactie


Hi @michael01, ik hoop dat je verder komt met de tip van @Piet_ hierboven! Dank voor het delen :)

Nog een andere tip voor daarnaast, kijk ook eens of de mails wel goed zichtbaar zijn in Webmail. Dat is de online mail omgeving waar jouw mails altijd eerst binnen komen, daar ben je niet afhankelijk van eventuele instellingen of issues van een mailprogramma.


vreemd sinds vandaag zijn de advertenties van Wish weer zichtbaar. Mijn instellingen stonden goed, maar heb wel een melding gemaakt bij WISH.

Deze heeft wel gereageerd en toen was het stil. Nu weer zichtbaar.
Misschien bij de andere ook nu zichrbaar.

Succes


vandaag een opmerking ontvangen van WISH dat er “iets” is aangepast, met de vraag of het nu zichtbaar is.
De melding naar WISH heeft wel gewerkt.


vandaag een opmerking ontvangen van WISH dat er “iets” is aangepast, met de vraag of het nu zichtbaar is.
De melding naar WISH heeft wel gewerkt.

Goed om te horen, dank voor het delen! Mogelijk zijn andere forumbezoekers dit dit tegen komen en hetzelfde ervaren er ook mee geholpen.