Skip to main content
Beantwoord

Als ik een mail ontvang krijg ik steeds een extra mail er bij

• August 16, 2022
  • 4 reacties
  • 67 keer bekeken

Als ik mail ontvang op kpn account krijg ik nu steeds mail erbij met underliverable mail van een mailadres wat al lang niet meer bestaat en ik ook niet verwijderd krijg. Degene die een mail verstuurd via mijn kpn adres grijpt dan steeds de melding dat het niet afgeleverd kan worden

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Dingenus 

Heb je misschien nog een Doorsturing naar dat niet meer bestaande email adres aanstaan?

Als het daar niet ingesteld staat kan je ook nog kijken of er niet een Filter Regel is die dat doet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 16, 2022

Heeft u ooit in webmail ingesteld dat de mail doorgestuurd moet worden ofzo? Naar een emailadres wat nu niet meer bestaat?

• Antwoord
  • August 16, 2022

Hallo @Dingenus 

Heb je misschien nog een Doorsturing naar dat niet meer bestaande email adres aanstaan?

Als het daar niet ingesteld staat kan je ook nog kijken of er niet een Filter Regel is die dat doet.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 16, 2022

Hallo @Dingenus , heb je misschien nog “automatisch doorsturen” aanstaan naar dat niet meer bestaande e-mailadres? Bijvoorbeeld in KPN Webmail?

edit: Kijk eens aan: drie keer hetzelfde idee 😁

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

En zo snel ook alle drie! 😄