Skip to main content
Beantwoord

Als ik op een e-mail antwoord wordt de datum verkeerd weergegeven

  • 28 August 2024
  • 7 reacties
  • 93 keer bekeken

Ik antwoord in webmail op een email van :

uit de headers :
Tue, 13 Jun 2023 14:47:49 +0200 (CEST)
Dan zie ik in het antwoord concept : :
> On 28.08.2024 15:28 CEST eric@<weggg> wrote:

Dat is vandaag dus, iemand een idee hoe dat kan gebeuren.
Het gaat om een email account wat van xs4all.nl komt

Hier nog een :

uit de headers :
Sun, 18 Aug 2024 15:18:58 +0200 (CEST)
In antwoord concept :
On 28.08.2024 16:25 CEST <weggg>.nl <<weggg>> wrote:

Iemand een idee wat er aan de hand is ?
En wat er aan te doen is ?

Dit zie ik voor het eerst, @KeesYagi. Ik heb het zelf even getest, maar bij mij gaat het wel gewoon goed. Heb je er nu nog steeds last van? Het zou een tijdelijk hick-up geweest kunnen zijn.


Ik krijg zojuist een email :

Beste KeesYagi,
Het topic Als ik op een e-mail antwoord wordt de datum verkeerd weergegeven is beantwoord door Denise van KPN.

Bekijk het antwoord hier.

Aha, dat is mooi, ik ben benieuwd.
Maar, ik zie geen antwoord, waar kan ik dat vinden ?

NB. ik heb niets gedaan, ook geen “beste” antwoord gekozen dus.

NB2 ik was nog een reactie aan het formuleren in klad, en ik heb meer te doen en nee, het probleem is nog niet opgelost.

NB3 mijn titel is veranderd in iets wat de lading niet dekt.

NB4 als ik dit per email ( of soortgelijke DIRECTE berichtendienst ) zou kunnen communiceren dan zou ik gewoon een paar voorbeelden door kunnen sturen.

NB5 Aha,dus zo gaat dat met de "de beste antwoorden", zo : ook weer "opgelost" weer een probleem minder op het bureau.

Als dit wat cynisch klinkt dan kan dat kloppen.


Ja, dit klinkt behoorlijk cynisch. Er was na enkele dagen nog geen reactie, dus dan wordt een topic gemarkeerd. Als je dan alsnog terugkomt, mooi. Dan kunnen we alsnog verder kijken. Maar dan wel op een normale manier, graag.

Zoals ik al zei, ik herken het probleem niet. Bij mij ging het op het moment van testen gewoon goed, dus ik had hoop dat het een tijdelijke hick-up was geweest en het probleem zichzelf had opgelost. Maar blijkbaar is dat niet het geval.

Welke browser gebruik je? En heb je al een andere browser geprobeerd?

Je kunt ook nog proberen de cache te legen en cookies te verwijderen.

En kijk ook eens onder de basisinstellingen om te kijken of je daar misschien een gekke instellingen hebt staan.


Psja . . .

Ik ga ( misschien, later ) mijn bericht afmaken.
Maar dan is de grote handicap ( daarom was ik er nog niet eerder op terug gekomen ) dat het via openbare berichten moet, dan moet ik van alles weg gaan poetsen en dan is het voor de techneuten niet meer te zien waar het aan ligt.

KPN : een email aanbieder zonder email adres.
Normaal zal ik geen zaken doen met een bedrijf zonder normale contact mogelijkheden maar HELAAS kon xs4all de zak met duiten niet weerstaan EN kpn was eerder wel bereikbaar per email.


KPN biedt meer diensten dan alleen e-mail. We bieden ook TV aan. Betekent dat dan dat we ook via de TV bereikbaar moeten zijn? Sorry, een beetje een gekke gedachtegang.

Wil je liever 1-op-1 contact, dan kan je jouw vraag stellen via telefoon (0800 0402), Twitter/X of Facebook.


 

Wil je liever 1-op-1 contact, dan kan je jouw vraag stellen via telefoon (0800 0402),

Dit soort dingen gaan niet per telefoon.

Haha, dat al ZEKER nooit niet.

 

NB4 als ik dit per email ( of soortgelijke DIRECTE berichtendienst ) zou kunnen communiceren dan zou ik gewoon een paar voorbeelden door kunnen sturen.

 

 


Ik begrijp je wens om per e-mail te communiceren, maar die mogelijkheid hebben wij niet. De enige andere mogelijkheden om schriftelijk te communiceren zijn via Twitter/X en Facebook. En je hebt heel duidelijk aangegeven dat helemaal niet te willen. Dus dan is deze Community de enige optie die overblijft.

Ik heb aangeboden om met je mee te denken, maar dan heb ik wel je medewerking nodig. Zou je nog eens naar onderstaande kunnen kijken:

Welke browser gebruik je? En heb je al een andere browser geprobeerd?

Je kunt ook nog proberen de cache te legen en cookies te verwijderen.

En kijk ook eens onder de basisinstellingen om te kijken of je daar misschien een gekke instellingen hebt staan.


Reageer