Skip to main content

Beste medewerker.

 

sinds enkele dagen hoor ik van vrienden van mij dat ze mij een email gestuurd hebben, maar ik heb deze niet ontvangen. Het gaat om 3 mensen met verschillende email adressen. Enkele weken geleden kon ik hun email nog wel ontvangen. Het lijkt of ze nu door de server tegengehouden worden. Ze komen ook niet in mijn spambox terecht.

 

Hoe kan ik dit oplossen of opgelost krijgen?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @marjanlaaper gebruik je een eigen e-mail-programma? Zo ja, kijk dan eens via de webmail of de mail echt niet binnen is gekomen.

 

Admin: meeverplaatst


Beste Jan,

 

Ook in mijn webmail zijn ze niet te vinden

 

Admin: meeverplaatst


Hallo @marjanlaaper , hebben de afzenders een foutmelding gekregen toen zij jou mail wilden sturen?

Als een mail niet bezorgd kan worden, wordt dit altijd teruggemeld naar de afzender door een mailserver.

 

Admin: meeverplaatst


Maar hoe los ik dit op?

 

Admin: meeverplaatst


Hallo @marjanlaaper je zou naar abuse@kpn.com de betreffende mailadressen door kunnen geven en vragen of er ergens iets geblokkeerd wordt, ook je eigen account even meegeven.

 

Admin: meeverplaatst


Hoi @marjanlaaper, om je goed te kunnen helpen en het forum overzichtelijk te houden, hebben we een eigen topic voor je vraag aangemaakt.

Ik zie dat @JanD al toegesneld is. Hoe staat het er voor, heb je zijn tips nog uitgeprobeerd en onze collega's van Abuse gemaild? Als het nog speelt, laat het dan gerust weten. Ik ben dan ook benieuwd naar wat voor foutmelding die mensen krijgen die jou proberen te mailen. En wat gebeurt er als je een mail naar jezelf stuurt, als test?