Skip to main content

Ik wil een  archief postbus toevoegen. Maar toevoegen van een postbus kan niet. Hoe los ik dat op ?
 

Hallo @Cspr80 in welk mailprogramma wil je een archiefmap toevoegen?

 


Mailprogramma van mijn iPhone

 


Hallo @Cspr80 heb je dat programma volgens IMAP-protocol ingericht of volgens POP-protocol?

 


Pop- protocol


@Cspr80 

Wat bedoel je met “archief postbus toevoegen” ? Wil je oude emailberichten archieveren op de KPN emailserver ?


Inderdaad. Mijn oude provider was Concepts. Als je bij overzicht postbussen aanklikt postbus toevoegen + naam , verschijnt er postbus aanmaken niet mogelijk.

 


@Cspr80

Tja, de KPN webmail werkt duidelijk anders dan de (Telfort ??) webmail. Maar er is een helpfunctie in de KPN webmail. Klik op het vraagteken rechtsboven in het hoofdscherm van de KPN webmail > Inhoudsopgave > Email beheren > Email archiveren.


Inderdaad. Mijn oude provider was Concepts. Als je bij overzicht postbussen aanklikt postbus toevoegen + naam , verschijnt er postbus aanmaken niet mogelijk.

De term "postbus" word nergens gebruikt bij KPN. Dus kunt u misschien wat meer vertellen wat u precies wilt?

In de webmail kun je gewoon een extra map aanmaken:

Is dat misschien wat u wilt?


De map archief bestaat standaard in de webmail, moet misschien even aangevinkt worden bij de instellingen om het zichtbaar te maken. Alleen bij het pop protocol heb je er niets aan, alleen bij imap protocol @Cspr80 


OK bedankt


@Cspr80 

Inderdaad. Archiveren moet je dan bij/in de KPN webmail doen. Maar ik zou gewoon eens een forse hoeveelheid emails verwijderen voordat je gaat archiveren.


Welkom bij ons op het forum @Cspr80. Je bent zo te zien al op weg geholpen door de anderen. Is het met hun tips gelukt?