Na een melding van kan uw standaardmappen voor e-mail niet openen. De server is net beschikbaar.
Is de mail opnieuw opgezet maar nu ben ik de archiefmappen kwijt.
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Beantwoord
Archiefmappen kwijt en toename van spam
Beste antwoord door Marina_
Jammer om te lezen dat de map niet meer terug te halen is. Als de map weg is, kan ik hem ook niet terughalen. Ik kan je wel verder helpen met je vraag over de toename van spam op jouw e-mailadres. We realiseren ons dat er momenteel veel klachten zijn over spam. De ene week lijkt het goed te gaan, de andere week is er weer een toename van spam. Dit is en blijft voorlopig een continue strijd. Daarnaast weten we dat onze spamfilter niet optimaal werkt. Mijn collega's passen de instellingen van het spamfilter continu aan waar nodig om ervoor te zorgen dat de spamfilter weer optimaal werkt. Om dit te kunnen doen hebben we voorbeelden nodig van e-mails die ongefilterd terecht komen in de postvak in. Deze e-mails kun je doorsturen naar valse-email@kpn.com op de volgende manier:
Bekijk origineel- Login op Webmail
- Klik bij de folders aan de linkerkant op ‘Postvak IN’.
- Selecteer het bewuste spambericht.
- Klik op de knop ‘Doorsturen’ en kies voor de optie ‘Als bijlage’.
- Vul bij het e-mailadres valse-email@kpn.com in en klik op de knop ‘Versturen’ om het bericht te verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.