Skip to main content

hi techneuten, hoe kan ik mijn xx@planet.nl wachtword wijzigen? Ik word altijd naar inloggen via Mijn KPN gelinkt, maar dat lukt helemal niet. heft iemand een oplossing??

 

Welkom op ons forum @Uraia27!

Je kunt inderdaad via je KPN-ID het wachtwoord van je e-mailadressen wijzigen. Hiervoor dien je uiteraard wel een KPN-ID te hebben en je abonnement gekoppeld. Ik wil graag even met je meekijken, als je hiervoor je forumprofiel zou willen invullen voor mij? Je mag dan bij het opmerkingenveld wel het e-mailadres plaatsen waar het om gaat. Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik op onderzoek kan gaan voor jou? :mag:


hoi Nico, ik heb mijn profiel aangepast zoals boven aangegeven.

Misschien vind u een oplossing voor mij, groetjes


Excuses voor de late reactie, Nico is niet aan het werk. Ik neem het daarom even van hem over. Ik zie dat jouw Thuis product is gekoppeld aan een KPN ID, dat is goed. Je kunt nu via de webbrowser inloggen op MijnKPN. Vervolgens ga je naar ‘Producten’ en selecteer je jouw Thuis product. Aan de linkerkant zie je onder ‘Abonnementsgegevens’ de optie ‘Informatie en Instellingen', deze selecteer je. Je kunt hier de wachtwoorden voor jouw e-mailadressen beheren en wijzigen. Kom je er zo uit?


Hallo Denise, het is gelukkt, hartelijk dank voor u support. De weg na het doel is iets 

ingewikkelt, beste groeten