Skip to main content

Ik belde zojuist met de klantenservice van kpn met de vraag of het e-mailadres @tiscali.nl behouden kan blijven als het Telfort abonnement nu overgezet wordt naar KPN. Hij zei mij dat dit 100% zo was nu, maar op mijn vraag of hij dit per e-mail kon bevestigen zei hij dat dit niet ging. Ik wil graag zeker weten dat het e-mailadres behouden kan blijven, want ik weet dat dit eerder nog niet kon.

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

Hallo @Kvl89 

 

Mijn moeder is al een tijdje geleden overgezet vanaf telforten haar tiscali emailadres bestaat nog steeds, het blijft dus i.d.d. behouden.


Welkom bij ons p het forum @Kvl89. Als de e-mailadressen bij jouw abonnement staan en je wijzigt datzelfde abonnement gebeurt er niets met jouw e-mailadressen. Die blijven zoals ze zijn, als je daarbij van een TFT pakket wijzigt naar een kpn Hussel pakket is dat net zo. Ze blijven zoals ze zijn. Alleen als je een volledig nieuw abonnement neemt (op een ander adres) of als je overstapt naar een andere provider zullen de e-mailadressen vervangen. Verder kan je ze gewoon blijven gebruiken :slight_smile: