Skip to main content

Ik heb een telfort mailadres. Ik keek nooit in mijn webmail omdat ik ingesteld had dat alles automatisch wordt doorgestuurd naar een outlook mailadres. Ik wil dit automatisch doorsturen ongedaan maken en zie nu dat dit niet aan blijkt te staan terwijl mails wel worden doorgestuurd. Inbox bij telfort blijft leeg. Hoe los ik dit op?

Hallo @BosmaB , je gebruikt wel de KPN webmail? Telfort is al geruime tijd gemigreerd naar KPN.

Je kan nu inloggen via KPN Webmail met je Telfort inloggegevens (volledig e-mailadres + ww)


Hoi @BosmaB, welkom!

Ik zie dat @RBxx je al van perfecte uitleg heeft voorzien 🙂 Je kunt gewoon de KPN Webmail gebruiken om in te loggen, en vervolgens daar in de instellingen het automatisch doorsturen van mails uitzetten. Laat je ons weten of je eruit gekomen bent?


Automatisch doorsturen stond al uit, dat was juist het rare. Na telefonisch overleg en overname computer op afstand is het probleem opgelost. Er stond nog een automatische regel ingesteld en die is nu verwijderd. 


Automatisch doorsturen stond al uit, dat was juist het rare. Na telefonisch overleg en overname computer op afstand is het probleem opgelost. Er stond nog een automatische regel ingesteld en die is nu verwijderd. 

Fijn dat 't opgelost is en dank voor de terugkoppeling! Mogelijk zijn andere bezoekers hier op het forum er ook mee geholpen 🙂 Je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen.


Dan ben ik toch nieuwsgierig welke automatische regel nog aanstond.
Naast “Automatisch doorsturen” ken ik alleen de Afwezigheidsmelding of anders de Filterregels.
Had je nog een Filterregel aanstaan?