Wekelijks worden de e-mails in de prullenbak automatisch verwijderd. Hoe kan ik die frequentie aanpassen
Hallo
Als je de KPN webmail bedoelt, daar wordt niets automatisch weggegooid.
Â
Ten eerste is een prullenbak geen bewaar plek. Wil je sommige mails bewaren maak daar dan mappen voor!
Dat wekelijks verwijderen doet inderdaad je mail programma. Outlook, Thunderbird, andere…
In webmail gaat het niet automatisch. Webmail wordt aan je mailprogramma synchroon gehouden. Dus als je programma mails verwijderd zal dat in webmail ook zo zijn.
Ik gebruik alleen webmail en als ik niet oplet staan ze jaren in de prullenbak.Â
Ik gebruik alleen webmail en als ik niet oplet staan ze jaren in de prullenbak.Â
Hallo
Dan worden alle mails, ouder dan 90 dagen gearchiveerd.
Â
Dank jeÂ
Thuis gaat de inhoud van de prullenbak ook niet naar de berging. Maar weg naar de afval verwerker.
In het archief heb je juist mails die je wilt bewaren. In de prullenbak heb je ze weg gegooid.Â
Dank jeÂ
Thuis gaat de inhoud van de prullenbak ook niet naar de berging. Maar weg naar de afval verwerker.
In het archief heb je juist mails die je wilt bewaren. In de prullenbak heb je ze weg gegooid.Â
Don't shoot the messenger, ik geef slechts een systeemfunctie weer, ik heb het ook niet ontworpen
Ik gebruik uitsluitend webmail en maak gebruik van diverse mappen. Dat de prullenmand automatisch geleegd wordt is geen probleem, maar de frequentie ervan wel. En die wil ik aanpassen. maar kan niet vinden hoe dat moet
Hallo
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.