Skip to main content

U hebt enige tijd geleden uw Alles-in-1 Glasvezel Standaard abonnement op  beeïndigd bij KPN.

 

E-mail
Bij uw abonnement staan de volgende e-mailbox(en) geregistreerd:
Wij beëindigen deze e-mailbox(en) en alle daaraan gekoppelde e-mailadressen op 25 januari 2021. U kunt dan geen e-mails meer ontvangen en versturen.


Webmail
Gebruikt u alleen Webmail? Bewaar dan uw e-mailberichten in een ander e-mailprogramma (zoals Outlook) of sla ze lokaal op. Doet u dit niet, dan raakt u alle e-mailberichten kwijt.
 

Het vreemde is dat ik mijn oude glasvezel verbinding moest beeindigen omdat die niet meeverhuisd kon worden en een nieuw KPB abonnement op mijn  nieuwe adres moet aanvragen. Alles is geregistreerd op mijn bestaand e-mailadres die wordt beeindigd. Ik heb hierover telefonisch contact gehad en een en ander zou geregeld worden volgens een SMS je. Inmiddels zijn we aangeland op 23 -01-2021 en komt 25-01-2021 wel erg dichtbij.

Helaas is de service van KPN dusdanig matig, gezien ervaring met nieuw abonnement, dat ik niet vertrouw op een goede afloop en liever een juridische discussie wil voorkomen.  Ik ben benieuwd of hiermee meer ervaringen zijn. Zoals gezegd ik heb ng steeds een contract met KPN.

MVG 010hku

 

Inmiddels zijn we aangeland op 23 -01-2021 en komt 25-01-2021 wel erg dichtbij.

 

 

Kleine meevaller : Het is pas 22-01-2021


Een KPN medewerker moet hier ff snel uw email adressen verplaatsen naar uw nieuwe abonnement denk ik...


Om de gang erin te houden @010hku ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, een betreffend e-mailadres en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

 


Ik heb mijn forum profiel aangevuld


Hallo @010hku! De doorlooptijd is door drukte erg hoog op ons Forum! Bedankt voor je gegevens. Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen en zie dat mijn collega een toelichting heeft geplaatst in het ticket. Ben je inmiddels al wat wijzer of zal ik nog even de handen uit de mouwen steken voor je? 

Kun je in het laatste geval de betreffende e-mailadressen toevoegen aan 'Persoonlijke Opmerkingen’ in je profiel? Dan weet ik zeker dat ik met de juiste mailadressen aan de haal ga:wink: .


Het vreemde is dat ik mijn oude glasvezel verbinding moest beeindigen omdat die niet meeverhuisd kon worden

Je had nog een heel oud Alles in één Glasvezel Standaard abonnement. Abonnementen van voor 2014 verhuist kpn niet meer om ze uit te faseren. En ook als je naar koper gaat kan een specifiek glasvezel abonnement niet.

In dit geval is de fout gemaakt het oude abo geheel te beëindigen. Het had gewoon ingeschoten kunnen worden i.c.m. een pakketwijziging. Waarbij dan eerst de wijziging (naar een jonger abonnement) ingeschoten had moeten worden en als dat rond is (op je oude adres nog) een verhuizing.

Meer dan waarschijnlijk kun je de oude adressen weer als aliassen (of als mailbox 2 t/m 5) weer toe voegen. Jammer genoeg niet de inhoud van de webmail dus hopelijk heb je belangrijke mail anderszins op je pc of in je mailprogramma.

Voor toevoegen e-mailboxen of aliassen in die boxen of in de bestaande:

email.kpn.com


Bedankt voor de reacties. Lisa ik ben nog niets wijzer geworden en heb ook nog geen reactie ontvangen van KPN of de mailadressen overgezet zijn naar het nieuwe abonnement. Wel werd mij gezegd dat de ticket op 25 januari nog openstond en er dus nog aan gewerkt werd en ik een bericht zou ontvangen wanneer het geregeld was. Het mailadres lijkt niet afgesloten alleen kan niet achterhalen of het overgezet is.


Bedankt voor de gegevens @010hku . Ik heb de verhuisorder opnieuw ingevoerd voor de twee e-maildressen die je hebt doorgegeven. Ik ga ervanuit dat je binnen 5 werkdagen wat van ons hoort. Zo niet, laat het hier dan even weten. 


Beste Lisa,

 

het is inmiddels al langer dan 5 dagen geleden, maar tot op heden heb ik geen reactie mogen ontvangen. Wel werkt het e-mail adres nog. Ik mis echter elke vorm van bevestiging dat de e-mailadressen zijn overgezet.


@010hku Ik zie het. Jammer! Ik heb de afdeling even gemaild, want het ticket staat nog steeds open. Vermoed dat het ticket is ondergesneeuwd. 
Je hoort van me zodra ik een reactie heb.


Ik heb al een antwoord: 

  • “Hoi Lisa,
    Deze staat nog in behandeling bij ons. Zodra dit uitgevoerd is wordt klant door ons geïnformeerd.”

Ze zijn er blijkbaar nog mee bezig. Ik ga ervan uit dat het goed komt. :blush: