|
|
|
|
|
Kleine meevaller : Het is pas 22-01-2021
Een KPN medewerker moet hier ff snel uw email adressen verplaatsen naar uw nieuwe abonnement denk ik...
Om de gang erin te houden
Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, een betreffend e-mailadres en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Ik heb mijn forum profiel aangevuld
Hallo
Kun je in het laatste geval de betreffende e-mailadressen toevoegen aan 'Persoonlijke Opmerkingen’ in je profiel? Dan weet ik zeker dat ik met de juiste mailadressen aan de haal ga .
Het vreemde is dat ik mijn oude glasvezel verbinding moest beeindigen omdat die niet meeverhuisd kon worden
Je had nog een heel oud Alles in één Glasvezel Standaard abonnement. Abonnementen van voor 2014 verhuist kpn niet meer om ze uit te faseren. En ook als je naar koper gaat kan een specifiek glasvezel abonnement niet.
In dit geval is de fout gemaakt het oude abo geheel te beëindigen. Het had gewoon ingeschoten kunnen worden i.c.m. een pakketwijziging. Waarbij dan eerst de wijziging (naar een jonger abonnement) ingeschoten had moeten worden en als dat rond is (op je oude adres nog) een verhuizing.
Meer dan waarschijnlijk kun je de oude adressen weer als aliassen (of als mailbox 2 t/m 5) weer toe voegen. Jammer genoeg niet de inhoud van de webmail dus hopelijk heb je belangrijke mail anderszins op je pc of in je mailprogramma.
Voor toevoegen e-mailboxen of aliassen in die boxen of in de bestaande:
Bedankt voor de reacties. Lisa ik ben nog niets wijzer geworden en heb ook nog geen reactie ontvangen van KPN of de mailadressen overgezet zijn naar het nieuwe abonnement. Wel werd mij gezegd dat de ticket op 25 januari nog openstond en er dus nog aan gewerkt werd en ik een bericht zou ontvangen wanneer het geregeld was. Het mailadres lijkt niet afgesloten alleen kan niet achterhalen of het overgezet is.
Bedankt voor de gegevens
Beste Lisa,
het is inmiddels al langer dan 5 dagen geleden, maar tot op heden heb ik geen reactie mogen ontvangen. Wel werkt het e-mail adres nog. Ik mis echter elke vorm van bevestiging dat de e-mailadressen zijn overgezet.
Je hoort van me zodra ik een reactie heb.
Ik heb al een antwoord:
Ze zijn er blijkbaar nog mee bezig. Ik ga ervan uit dat het goed komt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.