Skip to main content

Ik heb op dit moment internet & bellen van KPN, maar ik wil i.v.m. ontvangstproblemen bij Ziggo TV nu ook graag Interactieve TV van KPN. Ik beschik over enkele e-mailadressen die ik liefst zou willen behouden. Is dat mogelijk ?

@maulem Dat is geen enkel probleem. Je bestaande e-mailadressen bij KPN worden gewoon overgezet naar je nieuwe abonnement.

Je moet dan niet je huidige internet & bellen-abonnement opzeggen, maar wijzigen naar het nieuwe abonnement met Interactieve TV.

Piet. 


Via MijnKPN is het niet mogelijk om mijn huidige abonnement Internet & Bellen Thuis Instap te wijzigen in een volledige Hussel met Interactieve TV.

Je kunt alleen wijzigen naar een Hussel sneller internet.


@maulem Je kunt een nieuw abonnement met Interactieve TV afsluiten via de website van KPN. Je krijgt dan vanzelf de vraag op je al internet van KPN hebt. Als je daar positief op antwoordt wordt je omgezet naar het gewenste nieuwe abonnement, compleet met de huidige KPN-e-mailadressen.

Piet.


Okay, bedankt. En krijg je dan weer een nieuwe Experiabox V10, terwijl je er al eentje hebt?


@maulem Oeps, dat zou ik niet weten. Wellicht dat een moderator van dit forum daar een antwoord op kan geven? Die zou dan meteen mijn antwoord op je vraag kunnen bevestigen? :wink:

Piet.


Hi @maulem, welkom op het forum! 

Ondanks dat je alleen ‘Hussel internet’ te zien krijgt, kun je wél ook tv bijbestellen via je MijnKPN :slight_smile:

Het kiezen van de snelheid van je internet, is de eerste stap van het bestelproces. Als je jouw gewenste snelheid aan hebt geklikt, komen vervolgens alle andere opties tevoorschijn die je bij kunt bestellen! Kun je eens kijken of het wel lukt nu je dit weet?

Je zult geen extra V10 krijgen, alleen de apparatuur die je nu nog niet hebt (de tv-ontvangers) krijg je nieuw van ons geleverd. 


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is :smile: Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel!