Skip to main content

Is het mogelijk om mijn bestaande emailadres met toevoeging ……….@hetnet.nl na overstap van  “ email-only" naar een "alles in 1 en internet”-abonnement te behouden. Ik kan daar volgens mij alleen maar een mailadres ……...@kpnmail.nl aanmaken maar dat is niet mijn bedoeling ik wil gewoon mijn oude mailadres met toevoeging @hetnet.nl behouden.

Je kunt je mailadres houden, maar wordt dan waarschijnlijk als een alias onder een echt ...@kpnmail.nl geplaatst  @BertZij


Hi en welkom @BertZij!

Leuk dat je overstapt op een Alles in 1 abonnement. Het is inderdaad geen probleem om je Hetnet e-mailadres te behouden. Mogelijk gaat het automatisch mee, dat hangt er van af hoe het nieuwe abonnement aangevraagd is (op een nieuw klantnummer of niet). Als je e-mail only later opgezegd wordt, dan kunnen we het e-mailadres voor je verplaatsen. Zo gauw je nieuwe abonnement aangesloten is en werkt, kunnen we je hiermee helpen.


Hartelijke dank voor jouw reactie Alexandra. Mijn Alles in 1 abonnement is inderdaad op een nieuw klantnummer afgesloten. Ik heb,, met het aangaan van het abonnement, wel gevraagd of ik mijn mailadres kon behouden en dat was mogelijk, maar dat gaat dus niet automatisch. Ik weet niet of ik het hier jou kan vragen, maar zou jij dit voor mij kunnen regelen? Ik hoor het graag.


@BertZij 

Zorg er eerst voor dat jouw nieuwe abonnement actief is en goed werkt. Maak dan daar een nieuw email-account aan. Maak een kopie van jouw emails op dat oude emailaccount. Vraag dan aan de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ) dat oude email-adres/-account overzetten naar dat nieuwe emailaccount.