Skip to main content

Ik heb eind vorig jaar de overstap gemaakt van KPN naar Ziggo vanwege instabiele WiFi en ben destijds overeengekomen dat ik mijn KPN emailadressen kon behouden met een email only abonnement. In April kreeg ik een melding dat mijn mailadressen zouden vervallen per begin Juni. Ik heb contact opgenomen en een vriendelijk medewerker heeft toen een ticket gelogd om alles in order te maken en het behoud van de emailadressen te garanderen. Vanochtend op 3 juni bleek dat mijn mailadressen (3 gebruikers) toch niet meer werken. Na wederom contact met KPN blijkt dat de mailadressen foutief toch gestopt zijn. De medewerker gaf aan dat de fout bij KPN ligt, maar kon geen garantie geven dat deze fout hersteld kan worden. Er is een nieuw ticket gelogd en ik moet nu maar afwachten. Heeft iemand ervaring met een dergelijk probleem en weet je of deze fout van KPN nog hersteld kan worden en dat de mailadressen weer geactiveerd en gebruikt kunnen worden?  

Hallo @SjoerdLa 

Een e-mail only abonnement kost €7,50 per maand. Ben je dat gaan betalen sinds eind vorig jaar?
Dan zouden de e-mailadressen daar veilig ondergebracht moeten zijn.

Normaal kan je alleen een e-mail only abonnement aanvragen bij het opzeggen van je internet abonnement. Ik vraag me wel af of dat nu nog mogelijk is, net zoals de laatste medewerker zich dat afvraagt.


Hoi Ruud, dat was inderdaad de afspraak, 7,50 Euro per maand. Maar ik check niet maandelijks mijn automatische afschrijvingen en er blijkt idd geen betaling gedaan te zijn. Tegelijkertijd heeft KPN zelf twee keer aangegeven dat het allemaal geregeld zou worden en daarom ben ik er van uit gegaan dat het goed zou zijn...


Sh**, dan is het daar fout gegaan @SjoerdLa .
Dan is er toch geen e-mail-only abonnement gestart, waardoor de adressen na 6 maanden gestopt zijn. Hopelijk lukt het KPN nog om dit te herstellen.
Succes!


Dank je Ruud!


@SjoerdLa ik wil je zo goed mogelijk helpen om te kijken wat ik nog voor je kan betekenen. De mails staan niet meer van onze kant bewaard dus als je die ergens op een computer hebt staan doe daar vooral niks mee. Ik wil je vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kijk ik wat de mogelijkheden zijn. Als je een tijdelijk e-mailadres hebt waarop je te bereiken bent zou je die dan ook in het profiel willen zetten? Gezien de situatie wil ik alleen beloven dat ik alles doe dat ik kan voor je om het te herstellen. Of dat gaat lukken kan ik dus niet beloven.


Hoi @SjoerdLa 

Jij hebt de vraag (nogmaals) in een nieuw topic gesteld. De KPN moderator heeft er voor gekozen om dat hier in het oorspronkelijke topic voort te zetten.
Heb je de gevraagde gegevens al in jouw profiel gezet?