Skip to main content

Goedendag. Overgestapt van XS naar KPN. Bij XS had ik 5 hoofd email adressen, met daaronder iets van 4 subadressen. Dus een +/- 20 in totaal

Als het goed is gaan de email adressen mee, maar vroeg me even af of alles meegaat, dus alle mail adressen. Op dit moment alle mail servers in Thunderbird en outlook overgezet naar KPN, en alles werkt. De vraag is, blijft dat werken als Xs na 6 maanden stopt met het behouden van de adressen?

KPN en XS4ALL zijn nu gewoon 1 provider. Ik ben KPN klant, nooit XS4ALL klant geweest, maar ik kan nu ook gewoon een XS4ALL emailadres aanmaken. U kunt nu al een KPN emailadres aanmaken als u dat wilt.

Als u via de klantenservice uw abonnement aan laat passen, dan blijft alles gewoon behouden.


Jawel, maar het ging me even over t aantal. Dus, heb nu iets van 5 Hoofd mail adressen, met eronder elk iets van 4 sub adressen. ( dat zat bij xs ) .

Als die allemaal meegaan, top! zo niet, dan zou ik dat op tijd willen weten.


Het zijn zelf 10 aliassen per email adres, die bij XS4ALL standaard waren. Ik ben een klein jaar geleden (automatisch) overgezet van XS4ALL na KPN, en ik heb vandaag nog steeds alle mail adressen, die ik toen had (+ 1 kpnmail adres per hoofd mail adres).


@tuig 

Je bent overgezet van XS4all naar KPN en dus is er geen sprake van een beëindiging van het abonnement. Dus hoef je ook niet bevreesd te zijn dat jouw emailadressen na 6 maanden “verdwijnen".