Skip to main content
Beantwoord

Behoud mailadres na opzeggen internetabonnement

• 24 januari 2025
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Ik heb een XS4ALL-internetcontract bij KPN lopen. Als ik dit opzeg, hoe lang kan ik dan nog gebruik maken van mijn @xs4all mailadressen?

Elders op dit forum wordt 6 maanden genoemd, maar dit antwoord is van een aantal jaar geleden. Is dit nog actueel?

Alvast bedankt! 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Ivo123456, voor XS4ALL geldt ook de periode van 6 maanden. Besluit je het abonnement op te zeggen, dan kun je tot 6 maanden na de opzegging gebruik blijven maken van de e-mailadressen. 

Bekijk origineel

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36114 reacties
  • 24 januari 2025

Hallo ​@Ivo123456 ,

Ja, normaliter nog steeds zes maanden. 

Ik zie alleen xs4all.nl er niet tussen staan.  Maar het kan goed zijn dat dit overzicht al een tijdje niet is bijgewerkt. 

bron : 

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen

Kan ik mijn e-mailadres blijven gebruiken?

Nadat je abonnement is stopgezet, kan je je KPN en Telfort e-mailadres nog zes maanden gratis gebruiken. Bel ons als je 'm daarna nog wil gebruiken. 

Voor KPN gaat het om e-mailadressen die eindigen op:

@kpnmail.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl, @wxs.nl, @hetnet.nl, @freeler.nl, @onsbrabantnet.nl, @onsmail.nl, @onsneteindhoven.nl, @onsnetnuenen.nl, @compaqnet.nl, @gironet.nl, @ibmail.nl, @ing-access.nl, @on.nl, @onsnet.nu, @pi.net, @snelnet.net, @sp-plus.nl en @worldaccess.nl Telfort: @telfort.nl, @12move.nl, @24adsl.nl, @club.tip.nl, @club.wolmail.nl, @noknok.nl, @open.net, @tip.nl, @tiscali.nl, @tiscalimail.nl, @wish.net, @wish.nl, @wishmail.net, @wishmail.nl, @wolmail.nl, @worldmail.nl, @worldonline.nl

Voor Telfort Glasvezel zijn het deze e-mailadressen:

@telfortglasvezel.nl, @lijbrandt.nl, @vathorstnet.nl, @xmsnet.nl, @xmsweb.nl, @adsltotaal.nl, @ciscon.nl, @concepts.nl, @concepts-ict.nl, @conmail.nl, @con-mail.nl, @flevonet.nl, @flnet.nl, @fo.nl, @glazenkamp.net, @hooglanderveen.net, @horizon.nl, @inn.nl, @ision.nl, @kickmail.nl, @kickxl.nl, @knoware.nl, @konmail.nl, @kon-mail.nl, @noordbrabant.net, @plusplaza.nl, @westbrabant.net, @westbrabantnet.nl, @wirehub.nl

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10558 reacties
  • Antwoord
  • 27 januari 2025

Hallo ​@Ivo123456, voor XS4ALL geldt ook de periode van 6 maanden. Besluit je het abonnement op te zeggen, dan kun je tot 6 maanden na de opzegging gebruik blijven maken van de e-mailadressen. 

Reageer