Skip to main content
dit weekend zijn wij op voorstel van een KPN monteur overgestapt van Telfort naar KPN. Telfort was overgenomen door KPN, dus ik dacht dat onze oude mailadressen ongewijzigd meekonden. Als je gedwongen mee migreert kan dit. Voor ons niet, omdat we zelf voor deze overstap gekozen hebben .



Fijne service, moet ik aan al mijn email-contacten, abonnementen, organisaties gaan doorgeven dat we een nieuw email-adres hebben. Een behoorlijk valse start wat ons betreft, we voelen ons flink bedonderd, Ik begrijp dat hierover inmiddels meer klachten zijn gekomen. Zou fijn zijn als KPN voor ons als nieuwe klant een passende technische oplossing vindt. Onze oude mailadressen blijven tot 9 augustus actief dus graag voor die datum een oplossing.
Hoi @Jos v A, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dus de overstap vanuit Telfort naar ons op aanraden van een monteur. Als ik het zo lees begrijp ik dat er niet verteld is dat je het e-mailadres niet mee kon nemen. Dat is jammer. Ik begrijp ook dat je het ziet als een valse start. Toch kan ik het technisch niet regelen. Hoe graag ik ook wil. Pas als Telfort en KPN daadwerkelijk samen, dus zoals je aangeeft bij de gedwongen migratie dan kan het. Nu nog niet.



Ik had je graag een ander antwoord gegeven, maar ik kan er niet meer van maken dan dit.
Mmisschien heeft Telfort nog een email-only optie? Zal wel schreeuwend duur zijn, maar voor een paar manden misschien een optie. Heb je wat langer de tijd al je contacten je nieuwe adres door te geven.
Hier een onderwerp over iets soortgelijks :

https://forum.kpn.com/e-mail-10/wxs-mail-kwijt-na-overstap-xs4all-461698
Mmisschien heeft Telfort nog een email-only optie? Zal wel schreeuwend duur zijn, maar voor een paar manden misschien een optie. Heb je wat langer de tijd al je contacten je nieuwe adres door te geven.

Dat kent Telfort niet.
Ok. Dat is lullig. Bij KPN kan het wel ... maar kost het 7.50 per maand. Schreeuwend duur dus.
Ok. Dat is lullig. Bij KPN kan het wel ... maar kost het 7.50 per maand. Schreeuwend duur dus.

Een GMail- of Outlook-account kost niets en altijd onafhankelijk van provider te gebruiken.