Skip to main content
Antwoord

Ben wachtwoord xmsnet vergeten

• September 10, 2021
  • 9 reacties
  • 86 keer bekeken

Heb een nieuwe PC aangeschaft. Ben het xmsnet wachtwoord vergeten. Kan het e-mail adres ook niet vinden bij mijn KPN ID.

Beste antwoord door Marcia van KPN

Hallo @Henkio 

Waarschijnlijk is het een alias, die zou onder 1 van de hoofd mailboxen moeten staan, zie je hem daar wel?

Ha @Henkio, bovenstaande is inderdaad van toepassing! Het e-mailadres waar het om gaat, is een alias. Dus je zou in dat geval het wachtwoord van het hoofd e-mailadres, wat dan voorletter.achternaam @ telfort.nl is, als ik het goed zie. Als je daar je wachtwoord van wijzigt, zou deze ook meteen voor je xmsnet e-mailadres moeten gelden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

• September 10, 2021

Hallo @Henkio 

Waarschijnlijk is het een alias, die zou onder 1 van de hoofd mailboxen moeten staan, zie je hem daar wel?

Anders lukt het misschien wel via Wachtwoord wijzigen met je klantnummer, dat kan je hier vinden: https://email.kpn.com/wachtwoord

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 10, 2021

Daar staan alleen e-mail adressen die eindigen op telfort.nl en kpnmail.nl 

• September 10, 2021

En de 2de optie die ik gaf, lukt het daarmee wel?

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 10, 2021

Nee,

helaas niet. Toch bedankt voor de moeite

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 10, 2021

Ik denk dat iemand van de KPN  helpdesk een nieuwe alias moet activeren. 

• September 10, 2021

Een KPN medewerker hier op het forum kan er naar kijken, vul dan alvast je profiel in via deze link: https://forum.kpn.com/settings/profile (velden waar prive bij staat zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers).

Vermeld daarin dan ook het emailadres waar het om gaat.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 10, 2021

Bedankt, heb ik gedaan. Prettig weekend.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 12, 2021

Hallo @Henkio 

Ha @Henkio, bovenstaande is inderdaad van toepassing! Het e-mailadres waar het om gaat, is een alias. Dus je zou in dat geval het wachtwoord van het hoofd e-mailadres, wat dan voorletter.achternaam @ telfort.nl is, als ik het goed zie. Als je daar je wachtwoord van wijzigt, zou deze ook meteen voor je xmsnet e-mailadres moeten gelden.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 13, 2021

Bedankt voor de support. Ik kon het wachtwoord opnieuw instellen.