Skip to main content

Bepaalde emails worden door KPN geweigerd en niet in mijn inbox of spambox neergezet.

 

Het gaat om een gewone tekstemail, waarin bijvoorbeeld een link naar een emailadres in staat.

Hoi @Ronald van den Hoek, welkom hier!

Het gaat dan om mails die naar jou worden verstuurd? En deze komen in het geheel niet bij jou binnen. Krijgt de afzender ook een melding dat het niet lukt om de mail te bezorgen?


Ja het gaat om emails die aan mij worden verzonden.

Men krijgt dan de melding:

 

Het bericht aan < mijn emailadres> kan niet worden afgeleverd.

Uw bericht is geweigerd vanwege beveiligings- of beleidsinstellingen in kpnmail.nl.

 

Het probleem zit in de emailadres-link, want zonder die link komt de email wel door.

 

 


Het gaat kennelijk bij de link ook voornamelijk om het gedeelte achter het @.

Want niet alle links worden geweigerd.


Hallo @Ronald van den Hoek 

Leg het probleem voor aan KPN Abuse, bereikbaar via mail abuse@kpn.com  Kennelijk ziet het KPN spamfilter een reden om de berichten te weigeren. Abuse heeft inzage in de logs.


Dank voor de toelichting, @Ronald van den Hoek. RBxx heeft het dan bij het rechte eind:

Leg het probleem voor aan KPN Abuse, bereikbaar via mail abuse@kpn.com  Kennelijk ziet het KPN spamfilter een reden om de berichten te weigeren. Abuse heeft inzage in de logs.

Wel de tip om de afzender van de mail dit te laten doen. Zodat deze de mail die hij probeert te verzenden als bijlage bij kan voegen. Dit helpt in het beoordelen waarom het geblokkeerd wordt.


Reageer