Skip to main content

Ik krijg de mededeling:

Dit bericht is niet gedownload van de server. 
 

Hoe kan dat?

Hallo @Rund ,

Dan was de verbinding met internet  niet goed genoeg. Ik krijg dat ook weleens bij een binnenkomende e-mail als ik ergens hele slechte Wifi heb. 

 


Daarmee is het probleem niet opgelost. De verbinding met WiFi is prima. 


Het kan ook een heel groot bericht zijn. BV met een grote bijlage. Vaak kan ik zo'n bericht op mijn thuiscomputer wel helemaal downloaden. 


Het probleem doet zich voor nadat het bericht al normaal geopend is geweest. Enkele dagen later lukt het niet meer. Ik heb contact gehad met KPN. Zij hebben geprobeerd de instellingen te wijzigen, maar toen lukte het ook niet. Ik wordt nu binnen 2 dagen door een Itjer gebeld om het op te lossen. 
Bedankt voor je suggesties!


Goedemorgen @Rund, welkom op ons forum!
Ik ben benieuwd wat er uit komt met de IT’er!


Itjer heeft voorgesteld een nieuwe pop.account aan te maken en de oude weg te gooien. Ben aan het onderzoeken of dan mails verloren gaan. Als het dan niet lukt heb ik 7 dagen om weer contact met hem op te nemen. 


ik ben benieuwd! Hou ons op de hoogte!


Ik heb op advies een nieuwe popaccount aangemaakt. Dat heeft niet tot een oplossing geleid. Ben aan het zoeken. Begrijp niet dat er geen bevredigend antwoord gegeven kan worden. Immers op fora zie je het probleem al in 2015 opduiken, overigens zonder een goed antwoord. 


Ik ben nog even voor je op zoek geweest maar weet zelf ook niet zo goed waar deze melding vandaan komt. Klopt het dat je deze op een iPad krijgt? Die zie ik vaak voorbij komen.
In het onderstaande topic staan ook nog een paar dingen die je kunt proberen. Vooral het updaten van de iPad lijkt een verschil te kunnen maken.

 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!


Waarom is deze pagina niet meer toegankelijk? #KPN. https://forum.kpn.com/apple-iphone-ipad-21/bericht-niet-gedownload-van-de-server-360195


Hoi @Marjet12, Dit topic was gearchiveerd, ik heb hem zojuist weer zichtbaar gemaakt!


Ik ga kijken of ik er zo uitkom. Een snelle blik maakt mij niet vrolijk….

ik laat het weten.


Ik heb vandaag hetzelfde probleem op mijn laptop, er staat ook een kruis door het icoontje  en kom er niet vanaf of ik de vraag nu met ja of nee beantwoord..