Skip to main content

Plotseling, zonder dat ik iets heb veranderd, verdwijnen berichten die ik zend aan iemand met een account binnen ons gezamenlijke pakket, in de spambox, en andersom. Ik zie ook geen mogelijkheid om toepassing van het spamfilter uit te schakelen.

 

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie en titel aangepast i.v.m. volledigheid

Hoi @VictorQuint, de spamfilter kan niet uitgezet worden, het klopt dat je dat niet kunt vinden dus. Als jullie elkaar een mailtje sturen komt het altijd automatisch in de spambox terecht? Gebeurt dat alleen als jullie dingen naar elkaar sturen, of ook als je het naar andere stuurt? Kunnen jullie elkaars berichten in de webmail wel markeren als niet-spam?

 


Het was maar één dag het geval, maar wel consequent. De berichten bevatten geen bijlage. Het waren alleen berichten tussen mijn vrouw (in Spanje nu) en mezelf. We konden ze wel als niet-spam markeren.


Dat is helemaal gek inderdaad, het speelde even een dag en sindsdien komen de berichten weer in de juiste mappen terecht? Misschien dat de spamfilter even van slag was en dat dat inmiddels weer is hersteld, zodat het weer goed gaat.