Skip to main content
Beantwoord

Berichten versturen werkt niet in Webmail

• 18 maart 2025
  • 6 reacties
  • 38 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Berichten versturen werkt niet in de webmail. Er verschijnt na klikken op ‘Nieuw bericht’ heel even een venstertje voor een nieuw bericht, maar dat verdwijnt vrijwel direct weer. Idem bij beantwoorden of doorsturen. Waar kan dat aan liggen?

Browser: Firefox (nieuwste versie).

Besturingssysteem: Win10

Beste antwoord door GeSp

Hoi ​@midegi 

Je gebruikt niet een ad-blocker of andere extensie wat dat zou kunnen veroorzaken?

Je kan het ook even met een andere browser zoals Edge testen, als daar hetzelfde gebeurt dan ligt het aan iets in jouw mailaccount lijkt mij.

Je kan in dat geval beter een belafspraak maken (stuk naar beneden scrollen op die pagina), de KPN klantenservice belt je dan op een moment dat het jou uitkomt.
Zij zullen het dan waarschijnlijk doorzetten naar de juiste afdeling om dat probleem op te lossen.

Bekijk origineel

6 reacties

GeSp
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • 6547 reacties
  • 18 maart 2025

Hallo ​@midegi 

Werkt hier prima op Win10 met de nieuwste Firefox.

Wat je kan proberen is om de browser cache te wissen en de kpnmail cookies te verwijderen, wellicht werkt het daarna weer.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • 49 reacties
  • 19 maart 2025

Hoi ​@GeSp,

cookies/cache verwijderen hielp helaas niet…

GeSp
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • 6547 reacties
  • Antwoord
  • 19 maart 2025

Hoi ​@midegi 

Je gebruikt niet een ad-blocker of andere extensie wat dat zou kunnen veroorzaken?

Je kan het ook even met een andere browser zoals Edge testen, als daar hetzelfde gebeurt dan ligt het aan iets in jouw mailaccount lijkt mij.

Je kan in dat geval beter een belafspraak maken (stuk naar beneden scrollen op die pagina), de KPN klantenservice belt je dan op een moment dat het jou uitkomt.
Zij zullen het dan waarschijnlijk doorzetten naar de juiste afdeling om dat probleem op te lossen.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@midegi, de dingen die GeSp noemt ben ik ook benieuwd naar. Heb je dat al kunnen proberen? De andere browser (of een andere pc) kan meer informatie geven over de situatie. De terugbelafspraak is daarna een goede volgende stap ook, zodat er direct met je meegekeken kan worden.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • 49 reacties
  • 24 maart 2025

In een andere browser werkt het wel.

Zeker gebruik ik een adblocker, maar wanneer ik die voor de webmail pagina uit zet, werkt het nog steeds niet.

Jasper van KPN
Moderator

En als je de adblocker als test helemaal uitzet? Dat het in een andere browser wel werkt geeft wel het vermoeden dat het iets is in de eerste browser dat hier een aandeel in heeft. Zijn er ook andere plug-ins geïnstalleerd?

Reageer