Beantwoord
Bestaand account toevoegen aan email only
Ik heb e-mail only en een aantal e-mail accounts daarin, maar ik heb ook nog een e-mail account ( @kpnplanet.nl ) die ik daar aan toevoegen wil maar ik zie daar geen mogelijkheid toe, je kan alleen @kpnmail.nl accounts toevoegen
Beste antwoord door Erwin van KPN
Leuk je even gesproken te hebben, @Chevy250 . Zoals afgesproken ga jij thuis via mijn kpn proberen om het e-mail adres te verwijderen.
Vervolgens komt dit adres in de grote KPN vrieskist 😉 Daar kan ik hem uithalen en zet hem vervolgens als alias onder het e-mail adres dat we besproken hebben!
Ik zie je berichtje tegemoet. (mocht verwijderen niet lukken, laat het weten - dan maak ik daar een ticket voor aan )
Bekijk origineelVervolgens komt dit adres in de grote KPN vrieskist 😉 Daar kan ik hem uithalen en zet hem vervolgens als alias onder het e-mail adres dat we besproken hebben!
Ik zie je berichtje tegemoet. (mocht verwijderen niet lukken, laat het weten - dan maak ik daar een ticket voor aan )
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.