Skip to main content
Mijn vrouw en ik hebben allebei een eigen emailadres, en samen een gemeenschappelijk adres, dat gekoppeld is aan haar eigen adres.

ik wil dat gemeenschappelijk adres nu koppelen aan mijn adres, en niet meer aan het hare.

ik heb via 'mijnKPN' het adres in haar account verwijderd, en in mijn account toegevoegd, maar ik krijg de melding dat het adres niet beschikbaar is.



Is hier een oplossing voor?



Admin: titel aangevuld en topic verplaatst naar juiste categorie
Hallo @Archiflip

Op het moment dat een e-mailadres wordt verwijderd, dan zet KPN daar een reservering op.

Het adres gaat in quarantaine voor een paar maanden. Een KPN moderator kan deze reservering voor je vrijgeven en dan kan je het adres toevoegen aan de andere mailbox.



Zet je persoonlijke gegevens (naam, postcode, huisnummer, klantnummer) al vast in je

KPN forum profiel dan kan de moderator direct aan de slag.

Vermeld het betreffende e-mailadres in het veld "Persoonlijke opmerkingen".



Reactie van moderator meestal binnen 1-2 dagen (afh. van drukte)
Hallo @Archiflip, ik bedacht me nog wat.

Als je het betreffende e-mailadres nog bereikbaar wil houden voor binnenkomende mail, het schijnt wel mogelijk te zijn om het weer te koppelen terug in de oorspronkelijke mailbox/account.

Geen eigen ervaring mee, maar ergens op dit forum gelezen.



Als je de beide accounts dan ook aangeeft in "Persoonlijke opmerkingen" kan de KPN moderator het adres ook voor je verhuizen. Blijf je zo lang mogelijk bereikbaar op dat adres.



Succes!
Beste Ruud,

Het adres is al overgezet volgens jouw bericht: de KPN gebeld en is per direct verplaatst.

Bedankt voor de input!
Hallo Philip, nog beter, dan is het meteen geregeld. 👍
Hallo @Archiflip, goed om te lezen dat het telefonisch al gelukt is na de tips van RBxx! Dat was inderdaad de snelste manier 🙂 Mochten wij je er nog mee kunnen helpen of als je andere vragen hebt, schroom niet om ze te stellen. We helpen je graag.