Skip to main content

Sinds begin pandemie bestellen we online bij AH. We ontvingen elke week een bestelbevestiging in de inbox. De laatste 4 weken ontvangen we deze niet meer. Ze blijken plotseling in de kpnwebmail spambox terecht te komen. En daar halen we het braaf uit via ‘duim omhoog’ of aanduiding ‘geen spam’ maar dat helpt niet. We vinden dat héél erg vervelend en willen dat dit opgelost wordt. 

 

Admin: eigen topic aangemaakt

Hey @H. K., ik snap dat dit irritant is. Je geeft al aan dat de mails in de spammap terecht komen. Kun je me vertellen of je ook iets ziet staan in de onderwerpregel van deze mails? Bijvoorbeeld [spam]  of DKIM]?

Als je SPAM] ziet staan, kun je dan van de meest recente mail aangeven vanaf welk mailadres die naar je verzonden is, en wanneer je hem hebt ontvangen? Ook verneem ik dan graag jouw mailadres waar de mail naartoe gestuurd is. Die mag je vermelden in je forumprofiel in het veld ‘persoonlijke opmerking’.

 


Hi Erik,

 

alvast bedankt voor je antwoord.

Ik wilde net één en ander gaan uitzoeken voor je, maar er gebeurde een klein wonder:

toen we een online bestelling plaatsten bij AH kwam er in de In box meteen een bericht met de bestelbevestiging! Dat was in maanden niet gebeurd en daar zijn we erg blij mee. 

Ik wil natuurlijk best je vragen beantwoorden maar ik denk dat hiermee het 'lek’ boven is.

Nogmaals dank, en uiteraard kom ik terug als het onverhoopt weer fout gaat lopen.


Top, goed om te horen, HK! Dan heeft het inderdaad op het moment niet zoveel zin om er verder in te duiken. Mocht het inderdaad weer misgaan zie ik je graag terug :)