Skip to main content
In het verleden zijn we gedwongen over te gaan naar Telfort. Om ons “hetnet” email adres te behouden moest daarvoor een betaald email only abbonnement bij KPN worden afgesloten. We worden nu gedwongen over te gaan van oud glas (incl. analoog signaal) naar nieuw glas (helaas zonder analoog signaal omdat dit wordt afgeschaft) en komen straks geheel onder KPN te vallen met ons Telfort abbonnement. Bij Telfort is ons gezegd dat dit sowieso vanaf 2020 een feit is en we het “hetnet” email adres zonder kosten behouden. Wij willen daar graag een bevestiging van hebben. Ook willen we weten hoe en wannneer we het email only abbonnement op kunnen zeggen zonder het vervallen van dit email adres! We hebben inmiddels al een paar jaar ruim €40,- per jaar betaald voor enkel een email adres en willen daar nu eindelijk vanaf! Graag uw reactie.
Hallo @Gert Martin ,

De samensmelting KPN, Telfort en Xs4All is vorige maand in gang gezet en is uiterlijk 2020 afgerond, zie uitgebreid topic hierover elders binnen dit forum.

Iedere klant wordt wanneer nodig persoonlijk geïnformeerd inzake wijzigingen in bestaande abo's en contracten en houd het eerder genoemde topic in de gaten.
Dank voor je reactie Jan D. Graag krijg ik nog een positieve bevestiging van een KPN medewerker op mijn vraagstelling.
Dank voor je reactie Jan D. Graag krijg ik nog een positieve bevestiging van een KPN medewerker op mijn vraagstelling.

Graag gedaan, er zal binnenkort wel een moderator reageren die mijn reactie bevestigt.☺️
Goedemorgen @Gert Martin, Als het zover is en je maakt de overstap naar KPN, dan kunnen wij ervoor zorgen dat je e-mailonly abonnement wordt opgeheven en de betreffende e-mailadressen worden verschoven naar je KPN abonnement. Dit is namelijk gratis bij onze abonnementen. Stuur ons tegen die tijd gerust weer een bericht en dan maken we dit voor je in orde.
Dag Marina, fijn dat het straks zo geregeld wordt dat het email adres kosteloos wordt en overgaat naar KPN. Je spreekt over de overstap naar KPN die wij maken, kun je aangeven wanneer dat dan is? Zoals ik het nu lees moeten we tzt zelf weer een bericht sturen om het geregeld te krijgen. Ik mag toch aannemen dat KPN ervoor zorgt dat ons email only abbonnement stopt en ons “hetnet” emailadres automatisch wordt overgezet? Wat ons betreft mag ons Telfort contract per direct omgezet worden naar KPN zodat we geen kosten meer hebben voor ons email only abbonnement. Ik zie graag je reactie. Groet van ons.
Het is de bedoeling om de merken in de loop van 2019 en 2020 samen te brengen . Hoe, wat, wanneer, durf ik niet te zeggen. Je e-mail-only abonnement wordt automatisch omgezet, daar hoef je niets voor te doen. Het kan wel zo zijn, dat je dan nog steeds een e-mail-only abonnement hebt waarvoor je moet betalen. Dit wordt vermoedelijk niet automatisch ondergebracht bij je internet/tv abonnement. Maar daar kunnen we dan wel voor zorgen. Vandaar mijn vraag om tegen die tijd weer een bericht te sturen en dan ga ik of een collega dit voor je in orde maken.


Oké, dank voor het antwoord. We houden het in de gaten en nemen tzt contact op wanneer het abbonnement en de betaling niet worden stop gezet.
We hebben van KPN op woensdag 1 mei jl een mail gehad dat Telfort en KPN samen verder gaan. Is het mogelijk nu het email only abbonnement onder te brengen bij het internt/tv/telefoon abbonnement en de betaling hiervoor te laten stoppen?
Hoi @Gert Martin, Je abonnement wordt de komende maanden vanzelf omgezet van Telfort naar KPN. Daar hoef je niks voor te doen. Wanneer je abonnement is overgezet, kunnen we jouw e-mailadres verhuizen naar je Tv/internet abonnement.

Reageer