Skip to main content

In een ver verleden ben ik overgestapt van knp naar andere provider. Om mijn e-mailadres te kunnen behouden ‘ e-mail only’ afgesloten bij kpn ad 3,56 pm.

Nu is recent mijn provider Telfort overgenomen door KPN en heb ik een tv en internet abonnement. Waarom moet ik dan apart blijven betalen voor het e-mail adres? Het is immers een knp mailadres.

Hoi @nicolette47, welkom op het forum!
Deze abonnementen zullen inderdaad nog samengevoegd moeten worden, dit is natuurlijk zonde!
Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Beste Thomas, ik heb mijn gegevens ingevuld. Graag hoor ik hoe verder. Neem aan dat het apart betalen voor mijn e-mail gestopt gaat worden omdat dit gewoon onder het huidige abonnement valt?


Bedankt voor je gegevens @nicolette47, ik zie beide abonnementen en heb het verzoek ingediend om de mailadressen van je e-mail only over te zetten naar je TFT-KPN abonnement. Daarbij wordt het e-mail only abonnement ook opgezegd. Je zult hierover nog bericht ontvangen de komende dagen als dit opgepakt wordt door mijn collega's!


Wacht even… voor de duidelijkheid… ik blijf toch wel gewoon mijn huidige e-mail adres houden??? ik hoef geen nieuw abonnement met nieuw e-mail adres. Dit zit immers in mijn huidige abonnement.


Dat klopt hoor! Je mailadres wordt alleen verplaatst van het losse betaalde abonnement naar je internet abonnement! De inhoud, adressen en instellingen behoud je gewoon!


Top! Dank je wel!