Skip to main content

Ons eerste internetabonnement hebben we ooit afgesloten bij Worldonline. Dit werd Tiscali, wat vervolgens werd overgenomen door Telfort. Daarna nam KPN de boel over. Zo'n vijfentwintig jaar later zitten we met een prijzig Alles-In-Een abonnement van KPN (inclusief @kpnmail.nl adressen) én een klein Telfort abonnement mail-only (om de @telfort.nl adressen in de lucht te houden). Beetje zonde van die 4 euro per maand. Nou is mijn vraag: als ik Telfort mail-only opzeg, kunnen dan de oude mailadressen onder het Alles-In-Een gekoppeld worden? 

Hoi @PenP, welkom bij ons op het forum. Dat is inderdaad een beetje zonde, dat ben ik met je eens. Als je het e-mail only pakket zelf stopt, vervallen de e-mailadressen. Laten we dat niet doen dus :slight_smile:  Als jij jouw forumprofiel volledig invult, kan ik een verzoek voor je aanmaken om de Telfort e-mailadressen over te zetten naar het KPN pakket en daarna het e-mail only pakket te laten stoppen. Dan hoef jij er zelf niets voor te doen en regelen we het samen. Als dat wilt en je je profiel hebt ingevuld kan je me hieronder een seintje geven.


Ik heb geen bericht meer van je gezien @PenP. Als ik hier nog met je naar kan kijken weet je me te vinden.


Hallo Jasper, alvast bedankt voor het regelen. De gegevens staan nu in ons profiel. KPN alles in een staat op naam van de eerste P van mijn nickname. Het Telfort mailabonnement staat op naam van de tweede P. Klantnummer in opmerkingen gezet. Groeten van P en P


Bedankt voor de gegevens @PenP, ik heb daarmee het verzoek gedaan om de e-mailadressen over te zetten naar het pakket! Zodra het gelukt is krijg je een bevestiging van de beëindiging van het e-mail only pakket.