Skip to main content

Ik log ergens in maar het duurt lang  2 min voor ik de beveiliging code ontvang.is daar iets aan te doen

Hallo @Hagelman ,

Misschien even handmatig jouw e-mail ophalen? (via de knop verzenden/ontvangen) 

 

 


Beste @Hagelman, welkom! Is het inmiddels opgelost? Waar probeer je in te loggen en waar moet je vervolgens de beveiligingscode op ontvangen? We helpen je graag verder, maar dan heb ik wat meer informatie nodig!:sweat_smile:


Ik probeer in te loggen bij Arcus huisartsen. Dan moet ik via ***********8 de code ontvangen.

Ook nu weer wel een minuut wachten . Eerst  gewacht en toen na een minuut de mail gesloten en geopend. Toen kwam die binnen. Ik heb bij de software verkoper na vraag gedaan . die vertelde dat ik met de provider contact moet op nemen. . Kijk maar eens wat je er aan kunt doen. Ik hoor van U.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 


In de meeste e-mailprogramma's worden e-mails niet direct ontvangen, maar gaat het per minuut of een iets langer tijdvak. 

Als je in het mailprogramma kiest voor "Haal nieuwe post op" of "Verzenden/ontvangen" wordt er niet een bepaalde periode gewacht, maar wordt de mail direct binnengehaald.