Skip to main content
Beantwoord

Bij het Spamfilter, wat betekent de voorwaarde 'alle ontvangers'?

• December 31, 2024
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Weet iemand wat de voorwaarde ‘alle ontvangers’ doet in een spamfilter. Kijkt deze naar ‘Aan’, ‘Cc’ en ‘Bcc’ ?

Ik ontvang namelijk de laatste tijd spam van afzenders die mijn mailadres in de Bcc opnemen en daar kun je geen voorwaarde voor aanmaken.

Beste antwoord door Raymondt

Hi ​@Leukmannetje ,

Je doelt waarschijnlijk op de mailfilters die je zelf in kan stellen in de webmail? Ja, daar zou je (voor zover ik weet) onder het kopje ‘alle ontvangers’ ook de dingen in BCC mee af moeten vangen. Heb je zelf ondervonden dat dat op die manier niet werkt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 3, 2025

Wat hinderlijk dat je de laatste tijd zoveel spam ontvangt ​@Leukmannetje 😕

Zelf weet ik dit niet, maar wellicht is ​@Dennis ABD of ​@Raymondt hier beter van op de hoogte?

Raymondt
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+10
  • KPN Abuse
  • Antwoord
  • January 3, 2025

Hi ​@Leukmannetje ,

Je doelt waarschijnlijk op de mailfilters die je zelf in kan stellen in de webmail? Ja, daar zou je (voor zover ik weet) onder het kopje ‘alle ontvangers’ ook de dingen in BCC mee af moeten vangen. Heb je zelf ondervonden dat dat op die manier niet werkt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 3, 2025

Ha ​@Raymondt, klopt, ik bedoel de voorwaarde voor eigen filters. Ik ga deze proberen maar wilde even weten wat er met 'alle ontvangers' werd bedoeld. Thanks!