Skip to main content

Als ik op mijn iPad een mail verstuur wordt deze onleesbaar. Ik krijg de meldingĀ 

Dit bericht heeft een structuur die niet kan worden weergegeven. Vraag de afzender om het bericht opnieuw te sturen met een andere structuur of vanuit een ander e-mailprogramma.

In een andere thread las ik een oplossing om mijn account te verwijderen en opnieuw in te voeren, maar dat helpt niet.

Het probleem zit alleen bij KPN mail. Als ik via iCloud iets mail is het geen probleem.

Ik gebruik nog POP mail

Hoi @Jmvo, welkom bij ons op het forum. Dat is een gekke melding inderdaad. Krijg je dat bij alle berichten die je verstuurd vanaf de iPad, of alleen als je het naar een aantal specifieke adressen stuurt?

Zou je ook kunnen kijken wat er gebeurt als je een mail probeert te sturen via de Webmail? Gaat het dan wel goed, of is het dan hetzelfde?


Hallo Jasper, via webmail gaat het prima!

Ā 


Dat is goed om te weten @Jmvo, dat betekent dat de mail zelf goed werkt maar iets op de iPad ervoor zorgt dat het misgaat. Gebruik je het standaard MailĀ programma op de iPad, of heb je een ander programma erop gezet?

Met het opnieuw instellen wat je al gedaan had zou je dan verwachten dat het beter wordt. Zou je dat alsnog kunnen doen en dan met IMAP opnieuw instellen?