Skip to main content

Wel ontvangen niet verzenden (in Outlook 2007 op desktop).

Met welke reden gebruik je eigenlijk nog een oude Outlook uit 2007? Is het niet eens tijd om een moderne e-mail client te gebruiken?

Wat zijn jouw e-mail instellingen met betrekking tot smtp?

Bedankt, Was nooit een reden om te veranderen (ging tot nu toe altijd goed)en weet niet hoe dat moet. POP/SMPT, heb geprobeerd dit aan te passen, maar lukt niet

Wat zijn jouw e-mail instellingen met betrekking tot smtp?

mail.planet (werd later KPN).

Uitgaande mail SMPT 25, keuze uit SSL TLS Automatisch

Heb ook de nieuwste Outlook, maar die is niet gekoppeld aan KPN

Ik raad je aan om deze stappen even te volgen:
https://www.kpn.com/service/internet/e-mail

Volgens mij zijn de verschillen tussen Outlook 2007 en 2010 minimaal. Maar ik raad wel aan om een mailprogramma van deze tijd te gebruiken.

Bedankt, ga het lezen.

Hoi ​@RP2. Is het nog gelukt om jouw e-mailprogramma goed in te stellen zodat je weer e-mails kan verzenden?

​@RP2 

Tja, poort 25 gebruiken wordt niet meer geaccepteerd door de KPN. Vandaar waarschijnlijk deze fout.

Ben nu overgeschakeld naar betaalde Office 365 en een (goede) KPN medewerker heeft mijn email gekoppeld aan 365, want dat was (voor mij, maar ik denk ook voor veel anderen) te moeilijk. Kost ook allemaal veel tijd om een computer, een printer, een telefoon, e-mail en de rest aan de gang te houden. MvrGr.  

Beste ​@RP2 je had ook heel eenvoudig de gratis webmail van KPN kunnen gebruiken, valt zo goed als niets aan in te stellen, behalve enkele persoonlijke voorkeuren.

Heb ik, maar wat ik nu heb is beter voor mij.

​@RP2 

Als je niet te veel eisen stelt aan een emailprogramma dan zijn er nog andere goedkopere emailprogrammas. Ik persoonlijk heb de betaalde versie van Outlook Express Classic dat duidelijk minder kost dan Outlook Office 365. Of neem een gratis emailprogramma.

Reageer