Skip to main content

Als ik een foto die ik per e-mail ontvangen heb beter wil bekijken door hem te vergroten en daarna terug wil naar de inbox dan ben ik iedere keer uitgelogd. Kan KPN daar iets aan doen of niet? Heb ergens anders webmail gezien met hetzelfde uiterlijk dus ik neem aan dat dit een standaard product is dat ergens ingekocht is.

Alvast bedankt.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Loofboom, ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt. Je doet dit door te klikken op ‘voorbeeld’ en dan met het loepje groter en kleiner maken? En dat doe je via de webmail? Ik heb dit net geprobeerd in Chrome en ervaar er geen problemen mee namelijk. Kan je verduidelijken wat je precies doet en misschien screenshots erbij plaatsen? Ik ben heel benieuwd!


Beste Marcia,

Als ik een foto bekijk door op voorbeeld te drukken dan is die nogal klein. Als ik daarna op mijn rechter muisknop druk en view image selecteer dan kan ik het plaatje vergroten d.m.v. mijn mousepad. Als ik dan op vorige druk dan ben ik uitgelogd.


Hallo @Loofboom , ik denk dat je dan de “vorige” optie van de browser gebruikt? Dat vind webmail niet leuk, ook “pagina verversen” bijvoorbeeld leidt tot uitloggen. Je moet de foto afsluiten binnen webmail, een kruisje rechtsboven bij de foto.


Hallo RBxx, Dat heb ik gemerkt. Alleen probeer ik de foto daarna nog te vergroten. En dan zie ik geen kruisje meer. Misschien is het beter om de foto te downloaden, maar zou het prettig vinden om de foto goed te kunnen bekijken als ik in de webmail zit zonder uitgelogd te worden.


… de foto daarna nog te vergroten. En dan zie ik geen kruisje meer ...

Komt dat niet terug binnen beeld als je het extra vergroten weer terugdraait?


Zie nu dat het anders kan, je moet niet je rechter muisknop gebruiken maar het vergrootglas rechts bovenaan. Dat lijkt beter te werken, alleen lijkt de foto dan minder scherp. Maar je wordt tenminste niet uitgelogd.

Misschien zou het vergrootglas groter afgebeeld kunnen worden? Op een laptop is het erg klein.

Heb ook nog een andere foto bekeken, maar met het vergrootglas lijkt die ook minder scherp dan wanneer je die bekijkt op de manier zoals ik eerder deed. Dat is jammer.


Fijn dat je het vergrootglas ontdekt hebt! Dat is inderdaad de beste optie in dit geval 🙂. Ik ga je wens intern doorgeven!


Bedankt RBxx en Marcia!

Het zou ook fijn zijn als het beeld een beetje scherper zou zijn. Voorlopig moet het maar even zo.