Beantwoord
Bijlages openen zonder eerst op te slaan (KPN webmail)
Als ik een bijlage wil openen via de KPN webmail, wordt er altijd eerst gevaagd om de bijlage op te slaan. Is het ook mogelijk om de bijlage gelijk te openen? Zodra ik bijv. inlog op mijn iPad via de webmail dan kan ik de bijlage "PDF of Word doc" direct openen.
Beste antwoord door Nadia
Hallo D.Hendriksen, welkom op het KPN forum. Leuk dat je de community een vraag stelt 🙂 In principe wordt het document altijd (tijdelijk) opgeslagen, maar dat is afhankelijk van de browser (Safari, Firefox, IE etc.) Ook wel handig, want zoals @Jan-D al aangeeft, zo verlies je geen documenten. Ook na het sluiten van de webmail weer terug te vinden.
Vraagje: maak je veel gebruik van mail op de iPad? Je kunt namelijk veel eenvoudiger mail op de iPad lezen en verzenden. Door gebruik te maken van de mailapplicatie die standaard op het apparaat zit. Je kunt dit stap voor stap instellen met behulp van onze Toestelhulp: iPad E-mail instellen iOS 12
Doe er je voordeel mee 🙂
Bekijk origineelVraagje: maak je veel gebruik van mail op de iPad? Je kunt namelijk veel eenvoudiger mail op de iPad lezen en verzenden. Door gebruik te maken van de mailapplicatie die standaard op het apparaat zit. Je kunt dit stap voor stap instellen met behulp van onze Toestelhulp: iPad E-mail instellen iOS 12
Doe er je voordeel mee 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.