Skip to main content

Ik zou graag zeker willen weten dat onze huidige email-adressen van 12Move blijven bestaan na de overgang naar KPN.

Kan ik daar een bevestiging op krijgen?

Hallo @Jomaro , als je via de automatische migratie naar KPN overgaat blijft alles hetzelfde en behoud je ook je email-accounts. Is ook uitvoerig besproken in het TFT- en KPN-forum en de communicatie naar jou toe.

Zie onderstaande link:

https://forum.kpn.com/uitleg-over-het-forum-nieuws-3/telfort-thuis-wordt-kpn-thuis-507752


Dank je wel voor je bericht.

Ten eerste heb ik nooit een mail gehad hierover en ten tweede wordt er nooit gesproken over 12Move adressen? Hoe zit het hiermee?

 


Hallo @Jomaro , als je inlogt op MijnTelfort en je ziet op het scherm een mededeling dat KPN je account heeft gemigreerd ben je over.

Ik weet niet het fijne van de 12Move-adressen. Ik weet alleen dat het vroeger via de SHELL ging zo'n 12Move-account.

Verder weet ik ook alleen dan alle accounts meegenomen worden.

Voor details kun je het beste de reactie van een moderator afwachten.

Succes.

 


Hoi @Jomaro, welkom bij ons op het forum. Bij de samengang van Telfort met ons worden alle e-mailadressen die bij Telfort actief zijn meegenomen. Telfort heeft ruim 70 verschillende e-maildomeinen, 12move.nl is daar een van. Die gaat gewoon mee dus :slight_smile: