Skip to main content

Beste KPN, 

 

Onze email adressen zijn onder gebracht onder het contract van onze nieuwe woning. Ik krijg een opzegging met mededeling dat de email adressen zullen verlopen. In MIJN KPN staan de email adressen niet vermeld. Wij vermoeden dat dit echt niet goed gaat. Kan er een check gedaan worden of de email adressen technisch in stand blijven en ook dat die toegevoegd worden aan MIJN KPN?

 

dank en groet,

A

Hallo @ACHK ,

Als in Mijn KPN de betreffende e-mailadressen niet vermeld staan, dan kun je de gewenste e-mailadressen zelf toevoegen. 

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/e-mailaccount-of-adres-aanmaken-of-opheffen.htm

E-mailadres en e-mailaccount aanmaken of verwijderen

Een e-mailaccount kun je vergelijken met een brievenbus. Een brievenbus bestaat uit een postvak en een adres. Je kunt meerdere e-mailadressen aan het e-mailaccount koppelen zodat de mail naar deze adressen in hetzelfde postvak komt.

Wil je een nieuw adres, met een eigen postvak? Dan maak je een e-mailaccount.

E-mailaccount toevoegen

Je kunt tot 5 e-mailaccounts aanmaken in MijnKPN. 

1. Ga naar MijnKPN  
2. Klik op 'Producten' en kies product 'Thuis'  
3. Kies 'Informatie & Instellingen'  
4. Klik op 'E-mailaccount toevoegen'  
5. Kies vervolgens jouw nieuwe emailadres en wachtwoord

Je kunt hier ook bestaande e-mailaccounts verwijderen.

Let op: Het primaire account kun je niet verwijderen.

E-mailadres

Een e-mailadres is een adres voor je e-mailaccount. Onder je e-mailaccount kun je 10 extra e-mailadressen aanmaken. Een e-mailbericht naar een e-mailadres komt dus binnen bij de postbus van een e-mailaccount.

Je kunt e-mailadressen instellen die eindigen op:

@kpnmail.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl, @wxs.nl, @hetnet.nl, @freeler.nl, @snelnet.net, @on.nl, @onsbrabantnet.nl, @onsmail.nl, @onsnet.nu, @onsneteindhoven.nl, @onsnetnuenen.nl.