Skip to main content

Ik heb nu een ex-Telfort abonnement bij KPN (met lijbrandt.nl emailadressen) voor Internet & TV. Blijven die oude emailadressen beschikbaar als ik overstap naar een KPN Internet/TV+ abonnement?
 

Hallo @JoopAtKPN , ja, want je bent al klant bij KPN, je neemt alleen een andere abonnementsvorm.

 


@JoopAtKPN 

Je kunt ook de KPN vragen om dat Telfort emailadressen laten overzetten naar jouw nieuwe KPN TV abonnement. Dat scheelt weer in de kosten. Dit kan door de KPN klantenservice ( tel. 0800 - 0402 ) gedaan worden.


Hallo @Willy22 , @JoopAtKPN heeft die accounts als bij zijn huidige KPN-abo, daar verandert niets aan en ik begrijp ook niet wat dat met kosten te maken heeft.

 


@JanD 

Dit kunnen heel goed 2 abonnementen zijn. Maar dat weet alleen @JoopAtKPN 


Het is 1 abonnement afgesloten bij Lijbrandt, overgenomen door Telfort en toen later weer door de KPN. Ik heb inmiddels begrepen dat de oude lijbrandt.nl adressen gewoon bruikbaar blijven gelukkig (zonder extra kosten)


@JoopAtKPN 

Het kan ook zijn dat het Lijbrandt aan het ene abonnement hangt en dat het TV + Internet abonnement een 2e abonnement is. In dat geval moet je de Lijbrandt emailadressen laten overzetten naar het TV abonnement.


@JoopAtKPN

Het kan ook zijn dat het Lijbrandt aan het ene abonnement hangt en dat het TV + Internet abonnement een 2e abonnement is. In dat geval moet je de Lijbrandt emailadressen laten overzetten naar het TV abonnement.

Hallo @Willy22 dat kan niet kloppen, want je kunt niet 2 thuisabo's hebben, toch @JoopAtKPN ???