Skip to main content

Al mijn 5 email adressen zijn geblokkeerd na herinstallatie van Office 2016 365. Microsoft heeft geprobeerd te helpen maar kwam er niet uit en verwees mij door naar KPN. KPN gebeld en na 5 doorverbindingen werd er een ticket aangemaakt. Dus het is nog even wachten en hoop dat ik mijn contacten morgen weer kan bereiken. Zo zie je maar weer hoe afhankelijk je bent van internet.

Gelukkig kon ik mijn zakelijke email via microsoft bereiken.

Ik houd u op de hoogte.

Hallo @Doubleennogwat , kun je wel via de webmail bij je e-mail komen?

 


Hallo @Doubleennogwat, welkom op het KPN forum. Super lastig dat e-mail niet werkt op de nieuwe Office 365. Heb je een zakelijk account?  


Ik heb zowel een zakelijk als een prive email adres.

mijn zakelijke mail ontvangt en zend niets meer.

1 prive adres ontvangt wel maar zend niets meer.

Via Microsoft kan ik mijn zakelijke mail wel bereiken en zenden. Via outlook niet.

Via webmail kan ik wel mijn prive adressen lezen en verzenden.

Ik wacht nog op de KPN helpdesk reactie met een oplossing.

Bij account instelling in Outlook staat een melding “geen internet verbinding”. Hoe kan dat?


Met andere woorden: KPN heeft niet geblokkeerd. Want alle mail adressen zijn via de 1 of andere weg toch wel te bereiken.


Dat klopt. Het kan aan outlook liggen maar ik wil weten waar ik moet zoeken.


Hallo @Doubleennogwat , je zou dan even de helpdesk van Microsoft kunnen raadplegen.

 


Heb ik al gedaan, en die nam de pc over maar kwam er zelf niet meer uit en verweest mij weer door naar KPN. Kijk zo kom ik geen steek verder als partijen naar elkaar wijzen.


Als Microsoft medewerkers niet meer weten hoe ze Outlook in moeten stellen, hoe moet KPN het dan weten? Er is echt niets bijzonders met de mail instellingen bij KPN hoor.

Kun je een paar schermafdrukken van je instellingen hier plaatsen?


 


Dit vind ik nou vreemd. Geen internet acces


Ik weet het niet. Ik vind dat Microsoft dr maar een ingewikkeld pakket van gemaakt heeft. Wat volgens mij ook niet overal bug-vrij is. En vervolgens komen mensen hier op het KPN forum klagen en zou KPN het maar op moeten lossen.

Als je Mozilla Thunderbird gebruikt, is dr niks aan de hand en werkt het als een tierelier .


Beste mensen het is gelukt en hij doet het weer.

De fout lag in een geblokkeerd email adres. Wachtwoord veranderd en opnieuw geregistreerd bij KPN en opnieuw in outlook toegevoegd.

U allen bedankt voor het meedenken en een sof voor Microsoft die het euvel niet ontdekte.

 


Ha @Doubleennogwat, dat is goed nieuws! Bedankt voor de terugkoppeling 🙂 Wat is was de aard van de blokkade? Heb je hierover contact gehad met Abuse? 


Ik lees dat verzenden en ontvangen via webmail prima ging. In ieder geval het privé mail adres. Dus vanuit KPN zal er dan geen blokkade geweest zijn lijkt me. 


Mijn zakelijke email stond geblokkeerd in outlook. Webmail ging goed en ook via Microsoft en tablet was deze te bereiken.

Opnieuw ww aangevraagd, op verzoek van de KPN en wat bleek mijn, door KPN, aangemaakte email bestond niet en moest hem opnieuw aanmelden via registratie. Ik ben maar overal op in gegaan en dat heeft resultaat opgeleverd.


Toverdozen zijn het. 😆😆


Ok, ik ben blij dat we je hiermee hebben kunnen helpen, @Double9106  en @Doubleennogwat. Gezien de naam neem ik aan dat het dezelfde gebruiker is? 


Even een tip voor alle lezers, zet je VPN uit bij Email gebruik. Ook een mogelijje oorzaak van storingen.

Office 2016 365 scant eerst of jou Email actief staat. Te controleren bij bestand en accountinstelljngen.


Reageer