Skip to main content
Als ik bepaalde mails niet meer wens te ontvangen kan ik de adressen blokkeren in Outlook. Ik zet ze dan onder 'Opties voor ongewenste e-mail' ... "Geblokkeerde afzenders'. Dat werkt vrij goed maar bij één adres lukt me dat niet, namelijk bij info@news.advicenewsletternl.com. Die berichten komen, hoewel het adres in de lijst staat, gewoon allemaal in de spambox terecht. Heeft iemand een idee hoe dat komt?
Mogelijk niet helemaal precies het juiste e-mailadres gebruikt?



Maar dit is toch een dagelijkse nieuwsbrief per e-mail?



Dan kun je je normaliter heel makkelijk afmelden voor die nieuwsbrief.



Vaak staat onderin zo’n mail een verwijzing naar “afmelden”.



Dan ben je ook van het probleem af.
Als deze berichten direct in de spambox terechtkomen, is het KPN spamfilter je waarschijnlijk al voor geweest. Kennelijk zijn meer mensen niet gediend van deze berichten en hebben het als SPAM aangemeld.
@Arry



Is het afmelden bij de nieuwsbrief nog gelukt?



Want dan komt die nieuwsbrief ook niet meer in jouw spambox.
Hallo @Arry, welkom op het forum! Ik denk net als Noordzee dat je je beter kunt afmelden van nieuwsbrieven, dan het adres te blokkeren. Als je dat doet sturen zij namelijk überhaupt geen bericht meer naar je en hoef je er niet meer naar om te kijken. Is het gelukt om je af te melden?
Bedankt voor de reacties. Als ik onderaan de ontvangen berichten klik op 'afmelden' kom ik op een tamelijk onduidelijke site terecht (die mijn virusscanner meteen betitelt als behorend tot 'websites met een onduidelijke reputatie of met potentieel ongewenste inhoud'), waar ik me kan aanmelden voor het een en ander maar afmelden is niet te vinden!
Dat lukt niet dus, duidelijk. Zou je het blokkeren van dit adres ook eens in de webmail kunnen proberen? Die wordt al uitgevoerd voor de mail überhaupt in Outlook aankomt, mogelijk kunnen we het daarmee voor zijn. Dat kan je doen door deze stappen te volgen: Instellingen > E-mail > Geblokkeerde afzenders > Toevoegen

Ik hoor het resultaat graag van je.