Skip to main content
Dit is mijn laatste poging om een antwoord te krijgen op een vraag.

De Chat-dienst, KPN Klantenservice op 0800, Abuse-afdeling KPN, KPN-winkel en hun telefonische ondersteuning hebben de moed opgegeven of zijn niet bereid te antwoorden.. Het probleem:



T.b.v. onze vereniging moet ik af en toe informatie doorspelen naar de leden.

De E-mail met eventuele bijlagen komen vanuit een algemeen gebruikt programma van de NBB of vanuit het mail account van de secretaris met PDF of Word bijlagen.

Ik wil graag begrip opbrengen voor de provider die SPAM probeert tegen te gaan. Een grens van 10 mailtjes met een bijlage van maar 275k is echter onwerkbaar. (Daarna werd mijn account onaangekondigd geblokkeerd.)

Service op 0800 heeft geweldig geholpen 😂 door mijn Outlook account te verwijderen (Ik had immers nog Webmail en ook nog een Gmail account) tot de door hen ingeschakelde TD mij binnen 24 uur zou helpen!!!! Dat alle adressen nu ook weg waren uit het bestand kwam niet bij de "helper" op.

Het advies om dan maar een bulkmail account aan te schaffen zou dan voor alle verenigingen moet gaan gelden en lijkt me niet praktisch/realistisch.

Er wordt botweg geweigerd de grenzen op te geven waaraan mijn mail mag voldoen. Ik wil graag meewerken maar moet dan weten welk aantal/welke grootte/wat de totale grootte het mag zijn.
Hallo @Goff, welkom! De Abuse afdeling is exact de afdeling die je in dit geval moet hebben, dus ik weet niet of ik veel meer informatie heb.



Voor wat betreft geadresseerden, voor zover ik weet, hanteren we nog steeds het volgende: het is 1000 geadresseerden per uur met een e-mail client (Outlook, Thunderbird, etc) en 200 geadresseerden via Webmail. Qua bijlagen: daar zie ik op de website dat dit maximaal 30 Mb mag zijn.



Heb je zo genoeg informatie?
Beste Marcia.



Ik zei niet voor niets mijn laatste poging. (Voor ik overstap op een klantvriendelijker provider)

Abuse stuurt me terug naar 0800, die stelt dat ze de SPAM mailers niet verder willen inlichten, opnieuw laten die de TD de klus opknappen, Die weet het ook niet, enz. enz.

Ik wil gewoon weten naar hoeveel adressen ik mijn mail kan sturen en hoe groot de bijlagen mogen zijn.

Bij het 11e mailadres (Bijlage ~250k) werd ik weer geblokkeerd.

Zijn die 30Mb per bericht? Stel ik doe een mail naar 100 clubleden; Mag daar dan maar 300K aan bijlagen bij??
Wil je in ieder geval in je forumprofiel het betreffende e-mailadres zetten onder 'persoonlijke opmerkingen'? Ik denk dat mijn collega @Dennis ABD je nog wat concretere antwoorden kan geven in dit geval.
Hallo @Goff, welkom! De Abuse afdeling is exact de afdeling die je in dit geval moet hebben, dus ik weet niet of ik veel meer informatie heb.



Voor wat betreft geadresseerden, voor zover ik weet, hanteren we nog steeds het volgende: het is 1000 geadresseerden per uur met een e-mail client (Outlook, Thunderbird, etc) en 200 geadresseerden via Webmail. Qua bijlagen: daar zie ik op de website dat dit maximaal 30 Mb mag zijn.



Heb je zo genoeg informatie?




Dit is bijna correct. Via authenticated SMTP, daar dit vanuit de hele wereld gebruikt kan worden, hanteren wij momenteel een limiet van 10 berichten per 5 minuten.
Hoe sluit ik dit topic af???

De mail zegt: Re boven klikken op mijn naam. Dan kiezen voor favorieten.

Kan beide termen niet vinden.
Wat wil je er precies mee doen? Er is nu een antwoord gemarkeerd, daarmee is het feitelijk afgesloten. Wel hebben anderen nog de mogelijkheid om te reageren, wanneer ze dit willen. Als je geen reacties meer wilt, kan je je inderdaad afmelden. Hieronder zie je aan de hand van de pijltjes hoe het werkt.




Helder nu. Bij mij stond daar een cirkeltje met G erin. Dank voor alle hulp Marcia. Maakte veel goed.
Geen enkel probleem! Fijn dat het opgelost is 🙂