Ik stel deze vraag nog maar een keer. En nu wil ik graag echt antwoord.
Als ik een annulerende filterregel aanmaak voor een e-mailadres met .co als onderdeel, dan komen e-mails van b.v. outlook.com niet aan (worden geannuleerd). Ze worden ook niet in de spamfolder geplaatst, want ze werden niet als spam geïdentificeerd..
Als ik een annulerende filterregel aanmaak voor een e-mail adres met bijvoorbeeld .icu of .online of .today als onderdeel, dan wordt deze e-mail niet geannuleerd, maar komt hij in de spamfolder omdat hij als spam is geïdentificeerd. Ik heb hetzelfde geprobeerd met bijvoorbeeld *@*.icu, maar dat helpt niet.
Kennelijk heeft het detecteren van spam prioriteit boven het uitvoeren van een filterregel.
Dit is heel hinderlijk omdat men dan toch een lading van e-mails in de spam-map moet bekijken of er toevallig een e-mail in zit die de ontvanger niet als spam ziet. E-mail programma's als outlook en google doen dit veel beter. Waarom kan KPN dit niet goed regelen.
Nogmaals, ik heb deze vraag al eerder gesteld, maar dan krijg ik alleen uitleg over wat spam is en hoe ik een annulerende filterregel moet aanmaken. Waarom krijg ik geen behoorlijk antwoord.