Skip to main content

Kan deze box uitgebreid worden?

Hallo @Jon43 ,

Helaas niet. Je zult eerst weer een aantal geblokkeerde afzenders uit jouw lijst moeten verwijderen, voordat je nieuwe afzenders kunt blokkeren. 


Zinloos, afzenders blokkeren. De echte spammers gebruiken steeds andere adressen.


Bedankt voor de reacties. Ik had wel dit soort antwoorden verwacht. 

Het blijft natuurlijk waardeloos dat er zo weinig aan al die spam is te doen. 

Had wel verwacht dat zo'n grote provider als KPN meer aan dit probleem zou doen !


Hallo @Jon43 ,

Het klopt dat de box niet groter gemaakt kan worden, maar daarmee is het dan ook gelijk hetgeen waarmee @Nick83 de spijker op zijn kop slaat: het blokkeren van afzenders is geen effectieve manier van spamfilteren. Natuurlijk doen wij ons best zoveel mogelijk spam te filteren, maar als klant zijnde kun je altijd een handje helpen door berichten die door het filter niet gezien zijn, alsnog als spam te markeren. Dit kan zowel binnen de Webmail als ook via je mailclient (mits je uitleest via IMAP), door mailtjes vanuit je Inbox naar je Spamfolder te verplaatsen. Er gaat dan automatisch een signaal naar het spamfilter toe dat het bericht spam is. Het filter leert daardoor nog beter om het kaf van het koren te scheiden.


Raymond,

bedankt voor je reactie. Ik begrijp het.

Hier kan ik wel iets mee!

Jon43

 


Reageer