Skip to main content

4 jaar geleden ben ik weggegaan bij Ziggo ( email *************) mijn email meegenomen naar T Mobile. Augustus vorig jaar KPN klant, nog steeds zelfde email.

Ik heb enkele weken geleden wel een bericht gehad van Ziggo dat ze me gingen uitschrijven, maar omdat ik al zolang daar weg was geen waarde aangehecht.

Sinds vorige week heb ik geen email meer. Kan ik op een bepaalde manier nog bij mij email komen of moet ik een nieuw email adres aanmaken en ben ik alles kwijt?

 Met vriendelijke groet,

Wout 

 

Admin: bericht aangepast en gegevens naar het profiel verplaatst. 

Deze vraag kan je hier niet beantwoord krijgen, ben ik bang. Dit heeft namelijk niks met KPN te maken.

Het was een Casema mailadres maar dat heb je niet meegenomen naar T-Mobile/KPN. Het is gewoon altijd blijven werken, zolang er maar een internetverbinding was. Eerst was die internetverbinding van Ziggo, toen T-Mobile en daarna KPN. Maar nu heeft Ziggo de mailserver van Casema blijkbaar definitief afgesloten.

Ik ben bang dat je alleen nog bij Ziggo (als opvolger van Casema) terecht kan voor een antwoord op deze vraag.


Casema is van Ziggo. Ooit opgeslokt door Ziggo.

Als zij dat hebben weggehaald is ook de inhoud weg. Helaas definitief. Aangezien je geen klant bij Ziggo bent kan het adres, maar dan zonder de inhoud, ook niet meer hersteld.

Stond er in de mail niet iets als tijdig je belangrijke mails op te slaan?

Om weer een emailadres te hebben kun je er een bij kpn maken. Dat wordt dan wel @kpnmail.nl want casema is geen domein bij kpn. Normaliter kun je bij overstappen naar een andere provider het emailadres maximaal nog 6 maanden gebruiken. Hier is Ziggo duidelijk de fout in gegaan want veel langer dan dat. Qua communicatie ook niet erg helder van hen.

Emailadres adres bij kpn maken 

http://email.kpn.com

KPN ID nodig.

Succes met alle instanties. 

Zelf heb ik al jaren een mailadres buiten een internet provider om.


@WoRoAl 

Je hebt jouw Ziggo abonnement in het verleden opgezegd maar Ziggo heeft vergeten om jouw abonnement te beëindigen. Er was iemand anders hier op het forum die in een eenzelfde situatie zat.

Hier gaat - naar mijn mening - Ziggo op 2 manieren zwaar de fout in. 1)) Ze hebben vergeten om jouw emailadres op tijd te verwijderen (hadden ze al eerder moeten doen) en daarvoor jou een waarschuwing geven 2)) Ziggo zou hier ook de 6 maanden opzegtermijn hebben moeten respecteren (= ronduit onbeschoft). Dus tot bijv. oktober 2013. Je kreeg slechts ca. 4 weken de tijd. 

Als je een abonnement opzegt is dat abonnement nog 6 maanden actief zodat je nog genoeg tijd hebt om iedereen een adreswijziging te sturen.

Misschien kan en wil Ziggo hier nog iets aan doen (wat ik zeer betwijfel) ?