Skip to main content
Antwoord

certificaat pop.kpnmail.nl versus pop3.kpnmail.nl

• December 30, 2020
  • 1 reactie
  • 128 keer bekeken

Kpn gebruikt als naam voor haar certificaat pop.kpnmail.nl maar de gebruikte url is pop3.kpnmail.nl.

Hier gaat de verbinding (uiteraard) op stuk. Ik heb het nu uitgezonderd, maar kan dit aangepast worden?

Beste antwoord door Raymondt

Hallo @HvEA ,

Welkom hier! De url's pop3.kpnmail.nl en pop.kpnmail.nl verwijzen beiden naar dezelfde server. Ze zijn dus feitelijk hetzelfde. In de instellingen op onze website raden we aan om pop.kpnmail.nl in te stellen als inkomende server, en dat is daarmee ook gelijk mijn advies aan jou. Het probleem is dan ook opgelost (alhoewel ik uiteraard wel ga kijken of ik de juiste persoon kan vinden die het certificaat ook geschikt kan maken voor pop3.kpnmail.nl, maar door zelf de inkomende server goed te zetten ben je al van het probleem af).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Raymondt
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+10
  • KPN Abuse
  • Antwoord
  • December 31, 2020

Hallo @HvEA ,

Welkom hier! De url's pop3.kpnmail.nl en pop.kpnmail.nl verwijzen beiden naar dezelfde server. Ze zijn dus feitelijk hetzelfde. In de instellingen op onze website raden we aan om pop.kpnmail.nl in te stellen als inkomende server, en dat is daarmee ook gelijk mijn advies aan jou. Het probleem is dan ook opgelost (alhoewel ik uiteraard wel ga kijken of ik de juiste persoon kan vinden die het certificaat ook geschikt kan maken voor pop3.kpnmail.nl, maar door zelf de inkomende server goed te zetten ben je al van het probleem af).