Skip to main content
Antwoord

Code doorsturen welke naar oud Tiscali mailadres is gestuurd

• July 20, 2021
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Sjos Frissen
Nieuwkomer

Goedemorgen,

Recent is er een mail met een code naar het bovenstaande email adres gestuurd. Is het mogelijk dat u mij de betreffende mail doorstuurt naar ********? Bij voorbaat dank.

met vriendelijke groet,

Sjos Frissen

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Sjos Frissen, welkom op het forum. Als je een abonnement opzegt blijft een e-mailadres nog maximaal 6 maanden actief, daarna wordt die definitief opgeheven zoals Nick al noemt. Het e-mailadres wat je had genoemd heb ik voor de zekerheid even opgezocht en die bestaat inderdaad niet meer. Je kunt het beste contact opnemen met de organisatie die de code verstuurd heeft, mogelijk kunnen zij het contacte-mailadres aanpassen en het nogmaals, naar het juiste adres, sturen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 20, 2021

U bent geen klant meer bij KPN? Dan bestaat het door u genoemde Tiscali adres niet meer.

Sjos Frissen
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 20, 2021

Dank voor je hulp. Dat dacht ik ook al.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Sjos Frissen, welkom op het forum. Als je een abonnement opzegt blijft een e-mailadres nog maximaal 6 maanden actief, daarna wordt die definitief opgeheven zoals Nick al noemt. Het e-mailadres wat je had genoemd heb ik voor de zekerheid even opgezocht en die bestaat inderdaad niet meer. Je kunt het beste contact opnemen met de organisatie die de code verstuurd heeft, mogelijk kunnen zij het contacte-mailadres aanpassen en het nogmaals, naar het juiste adres, sturen.