Skip to main content

Ik kan geen e-mailadres vinden dus doe ik het maar zo Ik heb twee keer toe KPN gebeld tot nu toe Ik heb werkelijk nooit zulke behulpzame medewerkers Van welke instantie of organisatie dan ook gesproken uiterst vakkundig overmatig behulpzaam Ik werd er echt ontroerd van Ik heb dit jaar namelijk niet meegemaakt echt een top  team. Mijn Speciale dank aan juffrouw Zainis en juffrouw Boone. 

Wees zuinig op de dames. 

 

Groetjes

Hoi @Mattvvs,

Wat fijn om te horen dat jij zo goed geholpen bent. Ik zal de complimenten doorgeven aan mijn collega's. :grin:


Toppie :wink:


Ff een aanvulling:

 TE WETEN: DAT IK ONTZETTEND ZUINIG BEN MET COMPLIMENTEN (OVERIGENS EEN KLACHT INDIENEN , VIND IK TIJDVERLIES , DUS DAT OOK NIET.

IK BEN NAMELIJK ONTZETTEND KRITISCH, OOK IN MIJN SOCIALE NETWERK. BOEL KENISSEN ZELFS LANGER DAN 30 JAAR, MAAR STATUS “VRIEND”ZULLEN ZE NOOIT HALEN. HET IS NIET DE DUUR VAN EEN CONTACT MAAR GEWOPON KLIK. EN DEZE MEIDEN (heb indien nodig vaker gesproken met kpn, heel ordentelijk en keurig daar niets op aan te merken, deden gewoon hun werk en naar behoren)

maar deze 2 dames zullen mij voor een lange tijd bij blijven. Te weten: tot 4 jaar geleden (ivm met ernstige fysieke gesteldheid heden buiten functie) was mijn persoon benoemd tot oordelende functie, de rest naar eigen keuze  :-) .

Fijn om nog mee te maken dat er mensjes zijn die werkelijk hart voor hun vak hebben EN VAKKUNDIG, Proficiat!!.

HOU ZE VOORLOPIG DAAR..die komen er wel heus!!!

 

liefs,

 

M. Sak 
: